English

دبیر شورای عالی امنیت ملی

تلاش اقتصادی متکی بر داخل تحریم های جدید آمریکا را ناکام می گذارد

شمخانی با اشاره به طرح جدید آمریکا موسوم به مادر تحریم ها علیه ایران گفت: تلاش اقتصادی متکی بر داخل این طرح را به شکست خواهد رساند

تلاش اقتصادی متکی بر داخل تحریم های جدید آمریکا را ناکام می گذارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، دریابان علی شمخانی با حضور در مراسم 13 آبان ضمن درود به مقام شهدای انقلاب, جنگ تحمیلی, هسته ای و مدافع حرم گفت: در جای جای شهید داده ملت ایران جای پای آمریکا قابل مشاهده و اثبات است. دفاع های جانانه ملت ایران در مقابل هیات حاکمه آمریکا دموکرات, جمهوری خواه, سیاه و سفید در دوران دو قطبی و چند قطبی است و ملت برای حفظ هویت ملی ایرانی و انقلابی خود شهدای زیادی تقدیم کرد. 

وی افزود: امسال 13 آبان متفاوت تر و قوی تر از گذشته صحنه اعتراض علیه سیاست های ترامپ مردم را به خیابان ها کشاند. 13 ابان 58 اولین روز علنی اقدامات فعال آمریکا و خباثت آمیزتر شدن آمریکا علیه ملت ایران نبوده و نیست و تازمانی که ملت ایران ایرانی و حسینی است آن ها دست از این شرارت ها برنخواهند داشت هرچند در کارنامه خویش رکوردهای ناکامی و شکست در مقابله با اراده ملت ایران در مقایسه دیگر ملت ها ثبت شده است.

شمخانی تاکید کرد: ملت ایران رکورددار خوار و ذلیل سازی توطئه های آمریکا در ذهن جهانیان و مسلمان است. دخالت آمریکا پیش از 13 آبان به منظور فرصت سوزی ملت ایران هم در کودتای 28 مرداد و در تحمیل کاپیتولاسیون ثبت شده است. پس از 13 آبان 58 در طول کمتر از چهار دهه اقدامات آمریکا علیه ایران انقدر طولانی و متنوع است که سرفصل آن ها موجب عزت ایران و بهترین سند برای غضب ترامپ حساب می آید. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: اقدامات نظامی تلاش برای تصعیف قدرت نظامی ایران, مخالت با پیشرفت های علمی در حوزه موشکی و فضایی, استحال از درون تلاش برای ایجاد تنش و تحریک همسایگان و محوش جلوه دادن چهره اسلام فهرست کوتاهی از اقدامات آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی است. 

وی ادامه داد: آنچه نصیب آمریکا شد هزیمت و شکست بود و برای ملت ایران اقتدار. عدم عبرت گیری از هزیمت روزی انها را به سمت پرده برداری از مادر تحریم ها رساند که توان هسته ای و نظامی ما را هدف قرار داده است تلاش اقتصادی متکی بر توان بومی مسیری است که این اقدام آمریکا را از حیز انتفاع خواهد انداخت. 

شمخانی یادآور شد: آمریکا به مصدق, شاه, صدام و مبارک وفادار نماند و این خاطره بی اعتمادی به آمریکا در ذهن ملت ایران باقی مانده است هم افزایی برای استحکام ملی و حل مشکلات اقتصادی در دستور کار ما خادمان ملت قرار دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه