English

از سوی ابتکار صورت گرفت؛

نامه نگاری رئیس جمهور با رهبر تکذیب شد

معاون امور زنان رئیس جمهور با انتشار مطلبی در فضای مجازی، نامه نگاری رئیس جمهور با رهبر معظم انقلاب در باره عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد را تکذیب کرد.

نامه نگاری رئیس جمهور با رهبر تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با انتشاری مطلبی در کانال تلگرامی خود، با تکذیب خبر روزنامه فرهیختگان از قول وی در مورد تایید نامه رئیس جمهور به رهبر انقلاب در خصوص عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد، آن را دروغ خواند و نوشت: این سوال خبرنگار بود، در حالی که من گفتم از این نامه خبری ندارم، ولی مواضع دولت در این زمینه روشن است.

مواضع دولت درباره سپنتا نیکنام کاملا روشن است

بنابراین گزارش، یکی از روزنامه ها در گفتگویی که با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور منتشر کرده است، در آن گفتگو ابتکار در پاسخ به این سوال که «گفته می‌شود نامه‌ای از سوی رئیس‌جمهور برای مقام معظم رهبری برای بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده شده است»، گفته است: «بله ولی از جزئیات نامه اطلاعی ندارم. می‌دانم مواضع دولت روی این موضوع خیلی روشن است. ما همه تلاش خود را در دولت انجام می‌دهیم که این مساله با منطق و مسالمت‌آمیز حل شود و به راه‌حل منطقی دست‌یابیم که آن وحدت و یکپارچگی، وحدت ایران که میراث امام(ره) و رهبری و انقلاب و کشور است و نباید بگذاریم که بی‌دلیل خدشه‌دار شود.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه