English

نماینده مردم رودسر تاکید کرد:

لزوم اجرای اقدامات عملی در بحث اقتصاد مقاومتی

عباسی گفت: باید اقدامات عملی در راستای اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید ملی و اشتغال انجام شود.

لزوم اجرای اقدامات عملی در بحث اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اسدالله عباسی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 10 آبان) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل 151، 152، 153و 154 گفت: برخی از بخش‌های ارائه شده در گزارش کمیسیون شفاف نیست لذا این موارد باید برای نمایندگان بیشتر توضیح داده شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث گشایش اقتصادی، بهبود معیشت، رفع معضلات و غیره که در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز مورد تأکید قرار گرفته است در این راستا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: باید اقدامات عملی در راستای اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید ملی و اشتغال انجام شود.

لاریجانی در پاسخ به اخطار نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در خصوص توجه به مسائل داخلی و حل مشکلات اقتصادی اتفاق نظر دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفتار آمریکا رفتاری شرورانه است و در این خصوص تردیدی نیست، اظهار کرد: اگر به گذشته نگاه کنیم باید یادآور شد که مذاکرات با شروط و دو نامه رئیس جمهور آمریکا مورد توافق قرار گرفت و در نهایت در چارچوب 1+5 به نتیجه رسید اما هم اکنون آمریکایی‌ها به برخی از تعهداتش در برجام عمل نمی‌کنند. موارد نقض شده توسط آمریکایی‌ها صریحا در گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ذکر شده است لذا باید اقدامی در مقابل رفتار آنها انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس و دولت باید در  مسائل داخلی کشور بیشتر متمرکز باشند لذا این موضوع در تصمیمات آینده مجلس و بودجه آتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی