English

پاسخ لاریجانی به اخطار قانون اساسی؛

موضوع جاسوسی در مذاکرات هسته ای در گزارش روند اجرای برجام لحاظ شده است

رئیس مجلس با اشاره به سومین گزارش 6 ماه کمیسیون امنیت ملی از روند اجرای برجام گفت: بحث سرقت های مالی و جاسوسی در جریان مذاکرات هسته ای در این گزارش لحاظ شده است.

موضوع جاسوسی در مذاکرات هسته ای در گزارش روند اجرای برجام لحاظ شده است
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، کاظم دلخوش در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 10 آبان) مجلس شورای اسلامی با استناد با اصول 152 تا 155 و اصل 67 قانون اساسی اظهار داشت: در جایی که نمایندگان برای استقلال، اعتلا و حفظ حقوق ملت قسم خورده اند باید کسانی که با جاسوسی به کشور خیانت کرده اند مشخص شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در جاسوسی اخیری که صورت گرفت 83 میلیون دلار از حقوق ملت در جریان اجرای برجام برداشت شده است بنابراین انتظار می رود که دولت، مجلس، هیات رئیسه قوه مقننه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به موضوع ورود کنند.

وی گفت: باید بیان شود چه برنامه ها و تدابیری در مقابله با چنین جاسوسی هایی در نظر گرفته شده است و انتظار داریم به طور عملی به موضوع وارد و از حقوق ملت پاسداری شود.

علی لاریجانی در پاسخ به این اخطار قانون اساسی تاکید کرد: در گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از اجرای برجام به این سرقت پرداخته شده است و باید متناسب با این اقدامات راهکارهایی پیدا کرد، در کمیسیون امنیت ملی و در جاهای دیگر موضوع مورد بحث است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه