English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

واردات بی رویه هم راستایی با تحریم های خارجی است

قوامی گفت: واردات بی رویه به تولید داخلی ضربه می زند و هم راستایی با تحریم های خارجی است.

واردات بی رویه هم راستایی با تحریم های خارجی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، هادی قوامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 10 آبان) مجلس پس از ارائه گزارش 6 ماهه سوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام گفت: مقام معظم رهبری در ارتباط با برجام فرمودند فلسفه برجام رفع تمام تحریم های ظالمانه بود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: از اظهارات سخیف ترامپ مشخص است وی اطلاعاتی راجع به تاریخ و جغرافیا ندارد که حتی نمی داند خلیج فارس کجاست و حتی سعی دارند مدیرکل آژانس اتمی را نیز تحت تاثیر قرار دهند و وی سفری پرحاشیه دارد تا جمهوری اسلامی را زیرسوال ببرد.

وی افزود: در این شرایط تکلیف بر همه جناح های سیاسی ایران که دل در گرو پیشرفت کشور دارند، روشن است که باید همه منسجم از سپاه پاسداران دفاع کامل کرده و در شرایطی که توانستیم به فناوری بی نظیر هسته ای دست پیدا کنیم باید فاصله طبقاتی را نیز کاهش داده و با کاهش واردات، افزایش صادرات را مدنظر قرار دهیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط محکم تر از قبل در مقابل دنیا می ایستیم و باید بدانیم واردات بی رویه به تولید داخلی ضربه می زند و هم راستایی با تحریم های خارجی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه