English

درخواست باهنر از ناطق نوری

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: از آقای ناطق نوری درخواست می کنم احساس تکلیف شرعی کنند و تشریف بیاورند دوباره وارد فعالیت‌های سیاسی شوند.

درخواست باهنر از ناطق نوری

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا باهنر ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود با رسانه‌ها در محل دفتر جام درباره آینده فعالیت سیاسی حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری اظهار کرد: من همواره در محافل خصوصی و از طریق رسانه‌ها از آقای ناطق خواسته‌ام که به فعالیت‌های سیاسی بازگردند البته بعضی‌ها احتیاط می‌کنند و می گویند به شرطی که  ایشان به نفع اصولگراها کار کنند، بازگردند اما من این مسئله را قبول ندارم. خاستگاه آقای ناطق اصولگرایی است و جناح‌ها هر قدر که لیاقت داشته باشند از حضور ایشان استفاده می‌کنند.

احساس تکلیف شرعی نمی‌کنم که به صحنه بیایم

وی افزود: ایشان در صحبت‌هایشان به من می‌گویند که من احساس تکلیف شرعی نمی‌کنم که به صحنه بیایم اما من بازهم از آقای ناطق درخواست می‌کنم که احساس تکلیف شرعی کنند و تشریف بیاورند و بدانند که ما و امثال ما هیچ شرط و شروطی برای ایشان نداریم. البته در مسئله ریاست جمهوری جمع بندی ایشان حمایت از آقای روحانی بود که آن را اعلام کردند و استدلالشان هم برای استعفا از دفتر بازرسی مقام معظم رهبری این بود که مواضع سیاسی با کار در دفتر آقا همخوانی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی