English

موافق وزیر پیشنهادی نیرو:

تصمیمات اردکانیان ملی و برمبنای علم است

هاشم زدایی گفت: اردکانیان یک شخصیت ملی است که محدود در جغرافیا نیست و تصمیماتش نیز تصمیمات ملی و بر مبنای علمی خواهد بود.

تصمیمات اردکانیان ملی و برمبنای علم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، عبدالرضا هاشم زایی در جلسه علنی بعدازظهر امروز (یکشنبه) مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو اظهار داشت: از آقای روحانی تشکر می کنم که بالاخره کسی را معرفی کرد که بتوانیم از او حمایت کنیم. آقای اردکانیان یک شخصیت ملی است که محدود در جغرافیا نیست و تصمیماتش نیز تصمیمات ملی و بر مبنای علمی خواهد بود.

وی با بیان اینکه «مخالفان وزیر پیشنهادی نیرو با برنامه وی مخالفتی ندارند» گفت: ما در ۳۸ سال گذشته شخصیت ملی برای پذیرش مسئولیت‌ها کم داشتیم و به همین دلیل با چالش مواجه شدیم. بیشترین نیروی متخصص در وزارت نیرو وجود دارد اما گزینه های این وزارتخانه از درون انتخاب نمی شد در حالی که آقای اردکانیان ۳۵ سال سابقه دارد.

هاشم‌زایی با اشاره به مسئولیت وزارت نیرو در دو بخش آب و برق تصریح کرد: به خاطر چالش‌هایی که در حوزه آب وجود دارد این مسئله برای ما ملموس است. به ویژه اینکه در گذشته بی توجهی به موضوع آب موجب بروز مشکلاتی شده است. در  حال حاضر اصلاح راندمان نیروگاه‌ها در برنامه آقای اردکانیان وجود دارد و ما امیدواریم ایشان برنامه خود را در خصوص استفاده از انرژی های تجدیدپذیر توسعه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه