English

نماینده مخالف وزیر علوم

غلامی کمترین سابقه مدیریتی را دارد

نماینده مخالفت وزیر پیشنهادی علوم گفت: انتخاب فردی که کمترین سابقه مدیریتی را داشته آن‌هم برای وزارتخانه‌ای که با بزرگترین چالش‌ها روبروست چه تاثیری می تواند داشته باشد.

غلامی کمترین سابقه مدیریتی را دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، عبدالکریم حسین زاده در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم گفت: شاید سوال پیش آید که علیرغم توصیه همه بزرگان و عقلای اصلاح طلب چرا بنده اقدام به مخالفت با آقای غلامی کردم، ما نمایندگان سوگند یاد کردیم که در راستای تامین منافع ملی و نظام رفتاری عاقلانه داشته باشیم.

وی افزود: هنوز یک ماه از زمانی که رئیس مجلس شرایط بحرانی کشور را مطرح کرد، نمی گذرد و ما براساس این باید نوعی از مدیریت را اعمال کنیم. انتخاب‌ها بیشترین تاثیر در منافع ملی و نظام را باید داشته باشند. انتخاب فردی که کمترین سابقه مدیریتی را داشته آن‌هم برای وزارتخانه‌ای که با بزرگترین چالش‌ها روبروست چه تاثیری می تواند داشته باشد.

حسین زاده ادامه داد: نظر دانشجویان، اساتید و تشکل‌های دانشجویی را ببینید. با انتخاب وضع موجود مخالف هستند. عدم مشروعیت مدیریتی برای وزیری که بخواهد در این وزارتخانه کار کند چه مسائلی را پیش می آورد. شخصی که از او نمی توانند حرف شنوی داشته باشند.

نماینده مردم نقده و اشنویه خاطرنشان کرد: جایگاه واقعی وزارت علوم در ساختارهای جهانی کجاست؟ بنده سوال می کنم اگر در مدیریت اجرایی کشور مسئول بودید غلامی را برای چه پستی انتخاب می کردید. برخی از افراد می توانند فرمانداران خوبی باشند اما الزاما استانداران خوبی نخواهند بود.

وی ادامه داد: دائما از بحرانی بودن شرایط کشور و وضعیت نامطلوب خاورمیانه صحبت می کنیم اما در انتخابهایمان انتخاب دقیقی انجام نمی دهیم و این موضوع نمی تواند خواسته های نظام را تامین کند.

حسین زاده در پایان اظهار داشت: بنده مخالفتم از سر دلسوزی برای نظام، کشور و دانشگاه است. شخصی که مدیریت دانشگاه همدان را بر عهده داشته و توان مدیریتی قابل توجه هم نداشته است و رضایت دانشجویان را هم نداشته چگونه می تواند نارضایتی های دانشجویان را برآورده کند؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه