English

روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید تانزانیا:

ظرفیت‌های زیادی برای توسعه روابط ایران و تانزانیا وجود دارد

رئیس جمهور در دیدار با رئیس جمهور تانزانیا گفت: ظرفیت‌های زیادی برای توسعه روابط ایران و تانزانیا از جمله در حوزه معادن و انرژی وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تجربیات خود را در این زمینه در اختیار تانزانیا قرار دهد.

ظرفیت‌های زیادی برای توسعه روابط ایران و تانزانیا وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در دیدار «مبارک ناصر مبارک» سفیر جدید اکردیته تانزانیا، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران علاقمند است سطح روابط و همکاری‌های خود را با تانزانیا افزایش دهد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های زیادی برای توسعه روابط ایران و تانزانیا از جمله در حوزه معادن و انرژی وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تجربیات خود را در این زمینه در اختیار تانزانیا قرار دهد.

تانزانیا برای تقویت روابط سیاسی و اقتصادی خود با ایران اهمیت بسیار زیادی قایل است

«مبارک ناصر مبارک» سفیر جدید اکردیته تانزانیا نیز در این دیدار پس از تقدیم استوارنامه خود، با بیان اینکه تانزانیا برای تقویت روابط سیاسی و اقتصادی خود با ایران اهمیت بسیار زیادی قایل است، گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف علمی و فنی بویژه انرژی دارد و امیدوارم بتوانیم از تجربیات ایران در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی