English

روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید سریلانکا:

ایران آماده توسعه و تقویت همه جانبه مناسبات با سریلانکا است

رئیس‌ جمهور، روابط ایران و سریلانکا را دوستانه و مثبت دانست وتصریح کرد: اراده دو دولت بر توسعه همه جانبه روابط و همکاری‌های فیمابین است و ایران آماده توسعه و تقویت همه جانبه مناسبات تجاری، اقتصادی، علمی و فرهنگی با سریلانکا است.

 ایران آماده توسعه و تقویت همه جانبه مناسبات با سریلانکا است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه هنگام دریافت استوارنامه "کیو نوروانتو" سفیر جدید فنلاند در تهران، با اشاره به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پیشرفت‌های دو کشور در بخش‌های مختلف از جمله، صنعتی و علمی، اظهار داشت: افزایش ارتباط‌ و همکاری‌های علمی و فناورانه ایران و فنلاند مفید و حائز اهمیت خواهد بود.

روحانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در ایران وجود دارد و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فنلاندی هم می‌توانند در این بخش‌ها حضور فعال داشته باشند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به جاذبه‌های گسترده طبیعی، تاریخی و فرهنگی در ایران و فنلاند بر توسعه روابط دو ملت و تقویت گردشگری میان دو کشور تأکید کرد.

روابط تهران – هلسینکی در سال‌های اخیر رو به توسعه بوده است

"کیو نوروانتو" سفیر جدید فنلاند نیز ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهوری کشورمان، حضور در جمهوری اسلامی ایران به عنوان سفیر کشور فنلاند را برای خود مایه افتخار دانست و گفت: روابط تهران – هلسینکی در سال‌های اخیر رو به توسعه بوده و مقامات عالی‌رتبه دو کشور ارتباط و رایزنی‌های خوبی با هم داشته‌اند.

سفیر جدید فنلاند با اشاره به تعاملات رایزنی‌ها و توافقات انجام شده میان سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و هیأت‌های تجاری ایران و فنلاند بر ضرورت اهتمام در راستای اجرای توافقات انجام شده، تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی