English

سردار جلالی در سخنان پیش از خطبه:

رهبری راهبرد مقاومت ملی در برابر تهدیدات آمریکایی ها را مطرح کردند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: امروز بر سر دوراهی قرار گرفته ایم که یا تسلیم راهبردهای آمریکا شویم و یا مقاومت کنیم که مقام معظم رهبری به این موضوع پاسخ دادند و راهبرد مقاومت ملی در برابر تهدیدات آمریکایی ها را مطرح کردند.

رهبری راهبرد مقاومت ملی در برابر تهدیدات آمریکایی ها را مطرح کردند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران با بیان اینکه در سال ۸۲ بنا بر تشخیص نخبگان کشور در خصوص خلاء وجود سازمان پدافند غیرعامل، این سازمان با تدابیر فرمانده معظم کل قوا شروع به کار کرد، گفت: این سازمان در ۱۵ سال گذشته تلاش زیادی برای بررسی تاثیر تهدیدات غیرنظامی بر کشور را شناسایی و بر اساس تعامل با مدیران اجرایی کشور برای رفع اثر این تهدیدات بر زیرساخت های کشور تلاش های زیادی را انجام داده است.

در بخش دفاعی به مصونیت رسیده ایم

وی افزود: در بخش های دفاعی و غیر نظامی اقدامات زیر بنایی و زیرساختی خوبی انجام شد و توانسته ایم آسیب پذیری را کاهش دهیم و به مصونیت برسیم.

جلالی با بیان اینکه بی اثر سازی تهدیدات بر کشور از جمله وظایف سازمان پدافند غیرعامل است، اظهار داشت: در هفته آینده سازمان پدافند غیرعامل تلاش خواهد کرد گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دهد.

وی ادامه داد: امروز با یک تهدید ترکیبی از جانب دشمنان مواجه هستیم و آقای ترامپ هم که از او انتظار می رفت رویکردی سخت داشته باشد، اما راهبرد تهدید نرم را به تاسی از گذشته و آقای اوباما در پیش گرفته که از طریق نفوذ تهدیدات رسانه ای است.

آژانس در تایید های هشت باره خود پایبندی جمهوری اسلامی ایران را تایید کرده است

جلالی با بیان اینکه راهبردی آمریکایی ها پس از برجام، سو استفاده از آن و ایجاد دو قطبی امنیت و اقتصاد است، خاطرنشان کرد: همه دنیا می دانند که زمانی که جمهوری اسلامی ایران برجام را پذیرفت، آژانس در تایید های هشت باره خود پایبندی جمهوری اسلامی ایران را تایید کرده است. آمریکایی ها با سو استفاده از حوزه هسته ای تلاش دارند نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم در منطقه را به کنترل خود در بیاورند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل، گفت: امروز بر سر دوراهی قرار گرفته ایم که یا تسلیم راهبردهای آمریکا شویم و یا مقاومت کنیم که مقام معظم رهبری به این موضوع پاسخ دادند و راهبرد مقاومت ملی در برابر تهدیدات آمریکایی ها را مطرح کردند.

سردار جلالی با بیان اینکه سازش چه با مذاکره و چه بدون آن هزینه های فراوانی برای کشور دارد، تاکید کرد: بزرگترین دستاورد برجام درس اعتماد نکردن به دشمن است و به ما ثابت کرد که باید نگاه به داخل و رویکرد مقاومت باشد.

جلالی خاطرنشان کرد: در حوزه دفاعی باید با مقاومت قدرت دفاعی مان را به دشمنان تفهیم کنیم و در حوزه اقتصادی نیز در نظر گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی، پرداختن به تولید و الگوی مصرف داخلی و فعال کردن دیپلماسی اقتصادی می تواند اقتصاد ما را مقاوم کند.

وی در پایان گفت: از کشور ما باید یک صدا در قالب مردم، دولت و نیروهای مسلح به بیرون مخابره شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی