English

در جلسه هیات دولت به ریاست رئیس جمهور؛

تعرفه­ های خدمات سرپایی درمان اعتیاد و مواد روانگردان در سال ۹۶ تعیین شد

در جلسه هیات وزیران تعرفه‌های خدمات سرپایی درمان اعتیاد و مواد روانگردان بخش دولتی، بخش عمومی غیردولتی و بخش خصوصی در سال 1396 تعیین شد.

تعرفه­ های خدمات سرپایی درمان اعتیاد و مواد روانگردان در سال 96 تعیین شد

به گزارش خبرگزاری موج، هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت­ الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس ­جمهوری، لایحه سازمان نظام رسانه­ ای جمهوری اسلامی ایران را با هدف حمایت از حقوق و آزادی­ های مشروع فعالان رسانه­ ای و رسانه­ های همگانی بررسی و تعدادی از مواد آن را تصویب کرد.

حمایت از آزادی مسئولانه فعالان رسانه ­ای، آزادی اطلاعات، حق دسترسی همگانی به اطلاعات، ارتقای رعایت موازین اخلاق حرفه‌ای در فعالیت­ های رسانه­ ای، تمهیدات لازم به منظور حمایت از ارزش های دینی و ملی، حمایت از حرفه­ ای شدن فعالیت رسانه ­ها در کشور، ارتقای سطح سواد و مهارت­ های رسانه ­ای، حمایت از حقوق مخاطبان رسانه­ ها،حمایت از حقوق و منافع صنفی، استقلال و امنیت حرفه ای روزنامه­ نگاران ونظارت حرفه ای بر عملکرد آنها، از جمله اهداف تشکیل سازمان نظام رسانه­ ای است.

در ادامه جلسه، هیات وزیران تعرفه‌های خدمات سرپایی درمان اعتیاد و مواد روانگردان بخش دولتی، بخش عمومی غیردولتی و بخش خصوصی در سال 1396 را تعیین کرد.

همچنین با تصویب دولت، تعرفه بخش دولتی و خصوصی و اقامتی بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد (کمپ یا مراکز اقامتی میان مدت) در بخش خصوصی در سال 1396 تعیین شد.

هیات وزیران در ادامه مصوب کرد یک پنجم نرخ سرانه حق بیمه خدمات درمانی کارکنان وظیفه و عائله درجه یک آنها مشروط به آنکه در عضویت هیچ­ یک از بیمه­ ها نباشند، توسط فرد مشمول و مابقی آن توسط دولت تأمین شود.

اختلافات مربوط به قراردادهای طرح­ های عمرانی دستگاه ­های اجرایی با پیمانکاران به سازمان برنامه و بودجه کشور ارجاع شد

در پایان، با تصویب هیات وزیران، اختلاف­ های ناشی از اجرا یا تفسیر تعدادی از قراردادهای مربوط به طرح­ های عمرانی دستگاه­ های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور ارجاع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی