English

بروجردی در دیدار مقامات ویتنام:‌

نقشه آمریکا برای ایجاد کانون بحران جدید در منطقه شکست خورد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: با شکست گروه تروریستی داعش، آمریکا با حمایت از برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق درصدد ایجاد کانون بحران جدیدی در منطقه بودکه با هوشیاری مردم و رهبران عراق شکست خورد.

نقشه آمریکا برای ایجاد کانون بحران جدید در منطقه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری موج، هیات پارلمانی کشورمان که برای دیدار و گفتگو با مقامات سیاسی _ پارلمانی ویتنام  به هانوی پایتخت این کشور سفر کرده است، بعداز ظهر امروز سه شنبه با  «فام بین مین»   معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ویتنام دیدار کرد.  

علاالدین بروجردی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و  ویتنام در این دیدار ابراز امیدواری کرد با تلاش و اهتمام مسئولین و کشور در آینده نزدیک شاهد تحقق حجم مبادلات دو میلیارد دلاری ایران و ویتنام باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با تشریح تحولات منطقه بویژه عراق و سوریه گفت: با شکست گروه تروریستی داعش، آمریکا با حمایت از برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق درصدد ایجاد کانون بحران جدیدی در منطقه بودکه با هوشیاری مردم و رهبران عراق و همکاری سه کشور ایران؛ ترکیه و عراق این نقشه شوم نیز شکست خورد.  

آمریکا در مبارزه با تروریسم صادق نیست

بروجردی افزود: آمریکا در مبارزه با تروریسم صادق نیست بلکه با حمایت از گروه های افراطی و تکفیری موجب بحران های کنونی در منطقه است.

در ادامه این دیدار وزیر امورخارجه ویتنام با تاکید بر  اینکه هانوی خواستار تقویت و تحکیم روابط دوستانه با تهران در همه زمینه ها است، گفت:‌ تبادل هیات های بلند پایه متعدد در سال های اخیر میان دو کشور نشان از اراده رهبران ایران و ویتنام برای گسترش همکاری ها دارد.  

 وی افزود: در سال های اخیر سطح روابط فیمابین بنحو بارزی ارتقا یافته و روند رشد همکاری ها بسیار خوب و مثبت میباشد وهانوی برای دست یابی به اهداف تعیین شده توسط رهبران دوکشور همه تلاش و کوشش خود را به کار خواهد بست.

معاون نخست وزیر ویتنام سفر هیات ایرانی به هانوی را فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر با ظرفیت ها و امکانات دو کشور دانست. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه