English

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی:

سپاه و ارتش بازوان اقتدار کشور هستند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: در عرصه بین الملل شاهد بداخلاقی‌های کسانی هستیم که از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال ایجاد اختلاف در ارکان نظام بوده اند.

سپاه و ارتش بازوان اقتدار کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار داشت: در حال حاضر یکی از نمونه‌های همدلی و هماهنگی میان ارتش و سپاه را می‌توان در قرارگاه پدافند هوایی دید که یگان‌های سپاه و ارتش دوشادوش یکدیگر در طرح‌های ولایت، دفاع همه‌جانبه و همچنین شبکه فرماندهی و کنترل حضور دارند.

وی افزود: بی تردید این همدلی و همکاری نقطه عطفی در ارتقاء توان رزم، دفاع از حریم ولایت و صیانت از حدود و ثغور میهن اسلامی ایران بوده و هم عصبانیت و نا امیدی دشمن و ابتر ماندن تلاش آن‌ها برای ایجاد اختلاف در نیروهای مسلح و تضعیف توان دفاعی کشور را به دنبال خواهد داشت.

امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه بین الملل شاهد یاوه‌گویی‌ها و بد اخلاقی‌های کسانی هستیم که از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال ایجاد اختلاف در ارکان نظام به خصوص بین نیروهای جان بر کف سپاه و ارتش به عنوان بازوان اقتدار کشور، بوده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس نیروهای سلحشور ارتش و سپاه دوشادوش یکدیگر در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح، با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و نثار خون و جان خود مراتب انقیاد و تعبد خویش را به پیشگاه ذات اقدس الهی به اثبات رسانیدند.

امیر اسماعیلی در پایان گفت: در حال حاضر نیز یکدیگر با وحدت و یکپارچگی و با همدلی و هماهنگی بی‌نظیر تحت تدابیر حکیمانه و فرامین مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در جهت انجام ماموریت‌های محوله گام برداشته و با همکاری و هم افزایی در پی ارتقاء آمادگی‌های دفاعی و ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه