English

تفاهم‌نامه همکاری معاونت‌ علمی و مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی امضا شد 

تفاهم نامه همکاری معاونت علمی و مجمع تشکل های دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای توسعه و رشد محصولات دانش بنیان امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری معاونت‌ علمی و مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از معاونت علمی، تفاهم نامه همکاری معاونت علمی و مجمع تشکل های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران به منظور به کارگیری ظرفیت‌های بخش خصوصی کشور در جهت رشد و توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی میان طرفین به امضا شد.

همکاری در راه‏ اندازی «مرکز شتابدهی و نوآوری مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران»؛ همکاری در جهت راه اندازی و تقویت سامانه تامین مالی جمعی (Crowdfunding) در مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران؛ همکاری در تاسیس و توسعه فعالیت صندوق‏های سرمایه گذاری جسورانه و همکاری در جذب سرمایه برای معرفی طرح ها و شرکت های دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از جمله محورهای اصلی این تفاهم نامه است.

براساس مفاد این تفاهم نامه معاونت باید نسبت به حمایت معنوی و فنی از طراحی و راه اندازی موضوعات این تفاهم نامه و نسبت به اطلاع رسانی و ترغیب فعالان حوزه دانش بنیان جهت ورود به موضوعات این تفاهم نامه و استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده اقدام کند.

همچنین معاونت نسبت به معرفی استارت آپ هایی که در حوزه فناوری‌های مرتبط به کارآفرینی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان است به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اقدام کند.

تسهیل در امر اخذ مجوز دانش بنیان توسط شرکت‌های مرکز شتابدهی و نوآوری و به روز رسانی جهت استفاده سرمایه گذاران به خصوص صندوق‏های سرمایه گذاری جسورانه، طرح‏ها و ایده‏های که دارای قابلیت تجاری سازی هستند از طریق سامانه www.vc.isti.ir ازدیگر وظایف تعریف شده در این تفاهم نامه برای معاونت است .

راه ‏اندازی «مرکز شتابدهی و نوآوری مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران» 

همچنین مجمع نیز باید نسبت به راه ‏اندازی «مرکز شتاب دهی و نوآوری مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران» موضوع این تفاهم نامه و تاسیس صندوق ‏های سرمایه گذاری جسورانه با موضوع های مرتبط با حوزه فعالیت مجمع اقدام کند.

در این راستا مجمع باید نسبت به راه اندازی و تقویت سامانه تامین مالی جمعی (Crowdfunding) در مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و صدور کارت بازرگانی و عضویت اتاق بازرگانی برای شرکت های دانش بنیان نیز اقدام کند .

معرفی شرکت های دانش بنیان جهت حضور در هیات ها و مجامع بین المللی موضوع این تفاهم نامه و معرفی طرح ها و شرکت های دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در سامانه www.vc.isti.ir جهت جذب سرمایه از دیگر وظایف تعریف شده برای مجمع در راستای تفاهم نامه منعقد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی