English

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

توانمندی دفاعی ایران در راستای بازدارندگی و حفظ امنیت منطقه است

گروه دوستی پارلمانی ایران - ویتنام در جریان سفر به این کشور با برخی از مقامات ویتنام دیدار و گفت‌وگو کردند.

توانمندی دفاعی ایران در راستای بازدارندگی و حفظ امنیت منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج، گروه دوستی پارلمانی ایران - ویتنام به ریاست علاء الدین بروجردی عصر روز شنبه (29 مهر) به هانوی سفر کردند.

هیات پارلمانی ایران در جریان این سفر با رئیس و جمعی از اعضای گروه دوستی پارلمانی ویتنام – ایران دیدار و گفت‌وگو داشته و بر آمادگی مجلس برای گسترش مرادات با مجلس ویتنام تاکید کردند.

همچنین هیات پارلمانی ایران دیداری با رئیس کمیسیون دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام داشتند که در این دیدار بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که توانمندی دفاعی ایران در راستای بازدارندگی و حفظ امنیت منطقه است. جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر متخصصان داخلی توانسته موفقیت‌های فراوانی در عرصه‌های صنعت دفاعی از جمله طراحی و تولید پهباد به دست آورد.

دیدار با نایب رئیس مجلس ویتنام از دیگر برنامه‌های سفر گروه دوستی پارلمانی ایران – ویتنام به هانوی بود که مجددا در این دیدار بروجردی تاکید کرد: توانمندی موشکی ایران در جهت حفظ امنیت ملی و بازدارندگی است.

گروه دوستی پارلمانی ایران – ویتنام که متشکل از کوهکن، انصاری، میرزایی و محمودی شاه‌نشین است در ادامه سفر خود بازدیدی از پارلمان کشور ویتنام داشتند و همچنین با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ویتنام نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه