English

سردار محمد پاکپور:

وحدت عامل مهم بازدارندگی محسوب می‌شود

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه وحدت عامل مهم بازدارندگی محسوب می‌شود، افزود: ما در درون نیروهای مسلح از اوایل انقلاب تاکنون وحدت کامل داشتیم و این را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مشاهده کردیم.

وحدت عامل مهم بازدارندگی محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش «ارتش و سپاه با محوریت وحدت، همدلی و همبستگی» که در ستاد فرماندهی نزاجا در حال برگزاری است، اظهار داشت: امیر حیدری از زمان آغاز فرماندهی خود در نیروی زمینی ارتش در بحث وحدت، قدم‌های زیادی را در جهت همکاری و هماهنگی بیشتر میان نیروهای زمینی ارتش و سپاه برداشته‌اند.

وی تاکید کرد: برگزاری این همایش از سوی نیروی زمینی ارتش جای تقدیر و تشکر از ایشان و همکاران‌شان دارد.

سردار پاکپور با بیان اینکه وحدت عامل مهم بازدارندگی محسوب می‌شود، افزود: ما در درون نیروهای مسلح از اوایل انقلاب تاکنون وحدت کامل داشتیم و این را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مشاهده کردیم، اما نشان دادن وحدت امید را در مردم و ناامیدی را در دشمنان در پی خواهد داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: باید علاقمندی‌ها را ابراز و رسانه‌ای کنیم تا دشمنان بدانند که نیروهای مسلح همچون گذشته در کنار هم با صلابت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گفت: الحمدلله دشمن هیچگاه نتوانسته توطئه‌های خود را در نیروهای مسلح رسوخ دهد و ما همواره با وحدت و همکاری در صف مقدم مقابله با بحران‌ها حضور داشته‌ایم و خواهیم داشت.

قدرت دفاعی ارتش و سپاه افزایش یابد

سردار پاکپور تاکید کرد: قدرت دفاعی ارتش و سپاه باید بیشتر از اینها افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی