English

ابطحی:

نسبت به کودتای خزنده در شبکه بانکی هشدار می دهم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت کودتای خزنده در شبکه بانکی کشور هشدار داد.

نسبت به کودتای خزنده در شبکه بانکی هشدار می دهم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، سید محمدجواد ابطحی در نطق میان دستور  امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با قرائت بخش‌هایی از فرمایشات امام حسین(ع) در کتاب تحف‌العقول، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در دیدگاه امام حسین (ع) همانی است که حضرت فرموده‌اند و در این کتاب ثبت شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: پس گرفتن حقوق غصب شده محرومان، مخالفات با ظالمان در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، تقسیم اموال عمومی بین مردم و گرفتن وجوهات شرعی و رساندن آن به دست صاحبان اصلی آنها موجب نشاط، رفاه و امید در جامعه می‌شود.

وی متذکر شد: اسلام، کلیت است. نگویید اسلام کارآمد نبوده، مفید نبوده و اسلام را قبول نداریم و اجرا نمی‌کنیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با طرح این ادعا که کودتای خزنده در نظام بانکی را هشدار می‌دهد، ادامه داد: بنده نسبت به کودتای خزنده در شبکه بانکی کشور هشدار می‌دهم. امام صادق(ع) در فرمایشات‌شان نسبت به آثار ربا  هشدار داده‌اند و جمعی از اقتصاددانان مطرح جهانی کاهش ارزش پول کشورها را موجب نابودی اقتصاد کشورها دانسته‌اند همچنین سایر اقتصاددانان مطرح جهان نیز پول را بهترین بستر برای زمین زدن کشورها دانسته و البته استفاده از مدیران نالایق در نظام بانکی را نیز در این مقوله مهم دانسته‌اند.

ابطحی خطاب به مسوولان کشور با برشمردن آثار ربا از جمله «ترویج ربا، کاهش ارزش پول، بالا رفتن قیمتها، هزینه تولید، رشد بیکای، رشد قاچاق و مواد مخدر، رشد اختلاس و ربا، رشد اختلافات خانوادگی و رشد طلاق، سخت شدن ازدواج، رشد چشم‌چرانی‌ها و...» پرسید: مسوولان، آیا با این وجود شب به راحتی سر بالین می‌گذارید؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هشدار داد: برای ثانیه ثانیه مسوولیت‌مان باید پاسخگو باشیم. بنده آمار آقای نوبخت در جلسه غیرعلنی صبح را نمی‌گویم اما مشکلات اصلی مملکت کجاست؟ مجلس باید به جای مسائل حاشیه‌ای به این مسائل اصلی بپردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه