English

نعمتی در جمع خبرنگاران بیان کرد

دولت باید پروژه های نیمه تمام را در سال آینده به بخش خصوصی واگذار کند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: در بررسی بودجه 97 دولت باید پروژه های نیمه تمام در سال آینده به بخش خصوصی واگذار کند.

دولت باید پروژه های نیمه تمام را در سال آینده به بخش خصوصی واگذار کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس به ارائه توضحیاتی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه غیر علنی با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت.

وی توضیح داد: با توجه به وضعیت بودجه‌ریزی در کشور و دغدغه‌های موجود، هیات رئیسه تصمیم به برگزاری این جلسه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه را گرفت.

نعمتی افزود: در این جلسه پیمانی بین مجلس و دولت بسته شد تا بودجه ۹۷ براساس نظام بودجه‌ریزی عملکرد باشد. همچنین پروژه‌های نیمه تمام در سال آینده به بخش خصوصی واگذار شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد ردیف‌های غیر ضرور در بودجه سال آینده در موضوعاتی همچون هدفمندی یارانه‌ها، سهام عدالت و نرخ ارز حذف شود و اختیارات استان‌ها در موضوعاتی مثل سرمایه گذاری و هدفمندی پروژه‌ها افزایش یابد.

نعمتی تاکید کرد که باید از بودجه ریزی فرسوده جلوگیری شود و تلاش‌ها در جهت حرکت برای نظام بودجه ریزی جدید باشد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین گفت که در این جلسه مقرر شد نشست‌های مشترک بین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سازمان برنامه و بودجه کشور افزایش یابد تا نظارت بیشتری بر عملکرد دستگاه‌ها در موضوع بودجه زیاد شود.

وی در پایان گفت: در این جلسه علاوه بر آقای نوبخت چهار نماینده به قید قرعه به ایراد سخن پرداختند و قاسمی معاون مرکز پژوهش‌های مجلس نیز درباره وضعیت بودجه کشور توضیحاتی ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه