English

مدیرکل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد

مدیرکل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسمی با حضور رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه معرفی شد.

مدیرکل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این مراسم، با تاکید بر هدف گذاری نسبت به آینده گفت: روز به روز باید در کارها بهتر باشیم و توقف نداشته باشیم، حفاظت باید سلامت تشکیلات را افزایش دهد و خوشبختانه سازمان قضایی نیروهای مسلح از سلامت خوبی برخوردار است.

بهرامی اظهار کرد: امروز صحبت در رابطه با واگذاری و قبول یک مسئولیت از فردی به فرد دیگری است و مسئولیت هم مسوولیت بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: مسئولیت، تا زمان حسابرسی به کارهای ما ادامه دارد و خداوند فرموده که هیچ چیزی در این عالم از بین نمی رود و حفظ می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: تا لحظه‌ای که ما تسویه حساب کامل نکنیم این مسئولیت ها ادامه دارد و در نهایت باید در آخرت همه چیز را ارائه دهیم و آنچه تحویل گرفتیم به سلامت تحویل دهیم و در روایات ما دامنه این بحث بسیار گسترده است و در این زمینه امانات را تحویل دهیم.

مسوولیت حفاظت بسیار سنگین است

بهرامی اضافه کرد: خداوند برای کل عالم حفاظت گذاشته و از نظر فیزیکی یک پوسته ای روی عالم قرار داده است که محافظ آن است و زمانی که پوسته آسیب ببیند اشکالات شروع می شود؛ فساد از جایی شروع می شود که حفاظت دچار اشکال و آسیب شود، لذا مسئولیت حفاظت بسیار سنگین است.

وی اظهار داشت: در آیات قرآنی اشاره شده آنچه که شما انجام می دهید خداوند متعال می نویسد و چیزی را واگذار نمی کند؛ به بیانی مثقال و ذره‌ای نیز از قلم نمی افتد؛ لذا کل قرآن را اگر در این زمینه بررسی کنید مشاهده می کنید که همه در رابطه با این است که ما مرتکب خطایی نشویم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به مسوولیت حفاظت در دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: اولین مسئله‌ای که حفاظت ها دارند این است که خودشان را حفظ کرده و تخطی از فرمان خدا نکنند و خودسازی کنند وقتی خداوند خواست بر پیغمبر وحی نازل کند، نماز شب را واجب کرد؛ چرا که می خواست مسئولیت سنگینی بر عهده ایشان واگذار کند.

بهرامی با تاکید بر اینکه در وهله دوم مسوولیت حفاظت این است که نسبت به سلامت نیروها اهتمام جدی داشته باشد، گفت: کرامت انسان‌ها را باید همانگونه که خداوند فرمود که انسان‌ها را فضیلت دادیم رعایت کنیم، کارمند، قاضی، نظارت، حفاظت و... باید بحث حفظ کرامت را در نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: حفاظت باید بحث آموزش را در نظر داشته باشد و گذشت از تخلفات و جرایم ولو کوچک قابل قبول نیست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: در روایات آمده که شیطان در درون انسان‌ها نفوذ و به مرور بر انسان غلبه می کند؛ لذا عبور از کمترین جرم و تخلف حفاظتی قابل قبول نیست، اما ما نمی گوییم سر و صدا راه بیاندازید، بلکه در راستای سلامت تشکیلات باید به فرد تذکر داد تا افراد یک مرتبه از تشکیلات زده نشوند از طرفی نباید نیروها رها شوند؛ چرا که شیطان در کمین خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما نسبت به نیروها حساسیت داریم، گفت: در بین نیروها ایجاد محبت کنید، بحث اعتمادسازی بین نیروها باید جدی گرفته شود.

این مقام قضایی با تاکید بر هدف گذاری نسبت به آینده تصریح کرد: روز به روز باید در کارها بهتر باشیم و توقف نداشته باشیم، حفاظت باید سلامت تشکیلات را افزایش دهد و خوشبختانه سازمان قضایی نیروهای مسلح از سلامت خوبی برخوردار است.

بهرامی اضافه کرد: خودتان را نقد کنید و ببینید که احیاناً کمبودهای موجود از کجاست و مجموعه را به جایی برسانید که فقط از عمل خود بترسند و بدانند ما فدایی آنها هستیم و نمی خواهیم که به آنها آسیبی وارد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این اصول رعایت شود ما به سلامت کاملی که در نیروها انتظار داریم خواهیم رسید.

احمد غلامی، مدیرکل سابق حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این مراسم اظهار کرد: حفظ و مراقبت از کارکنان وظیفه‌ای است که مدیر باید نسبت به آن اهتمام ورزد که در این زمینه کار فرهنگی بسیار اثرگذار است؛ لذا در این زمینه اقداماتی را انجام دادیم.

وی با تاکید بر خودسازی و تهذیب نفس کارکنان حفاظت گفت: رسیدگی به چندین مورد جعل عنوان و کارت های سازمان قضایی که به کشف چند هزار کارت جعلی منجر شد از جمله اقداماتی است که در طول این سال ها انجام شد.

در این مراسم، از خدمت احمد غلامی تقدیر به عمل آمد و سیدرضا شریف به عنوان مدیرکل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه