English

رضایی در جمع خبرنگاران:

درباره برجام با هیچ کسی مذاکره نخواهیم کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما درباره برجام با هیچ کسی نه آمریکا و نه اروپا مذاکره نخواهیم کرد و در صورتی که کوچک‌ترین نقضی صورت گیرد، حتما برخورد مناسبی را خواهیم کرد، چرا که ادامه برجامِ مرده و بی‌روح برای ما فایده ندارد.

درباره برجام با هیچ کسی مذاکره نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در حاشیه همایش "آینده‌پژوهی در مسیر بالندگی دفاع و امنیت" در جمع خبرنگاران، درباره مذاکره دوباره در موضوع برجام، گفت: ما درباره برجام با هیچ کسی نه آمریکا و نه اروپا مذاکره نخواهیم کرد و در صورتی که کوچک‌ترین نقضی صورت گیرد، حتما برخورد مناسبی را خواهیم کرد، چرا که ادامه برجامِ مرده و بی‌روح برای ما فایده ندارد. 

وی افزود: زمانی برجام برای ملت ما معتبر است که خاصیت داشته باشد، اگر فقط بخواهد ما را از فعالیت‌های هسته‌ای منع کند دیگر خود به‌ خود لغو شده است. آمریکا می‌خواهد ظاهر برجام باشد، اما در باطن یک موجود مرده شود و فشارهایی که می‌آورد برای آن است که مانع همکاری کشورهای اروپایی با ما شود. در این صورت ملت و دولت ایران از آن خارج می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره آزادسازی کرکوک عنوان کرد: ما در آزادسازی کرکوک دخالتی نداریم و فقط نیروهای مردمی و ارتش عراق در این موضوع نقش داشته‌اند و ورود نیرویی از خارج عراق به کرکوک صحت ندارد. کاری که آقای بارزانی کرد موجب شد شمال عراق 10 سال را به عقب برگرداند.

وی افزود: زمانی که داعش در حال اضمحلال کامل است، آمریکا ورود کرده تا بگوید کاری کرده، در حالی که خود آنها داعش را به وجود آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه