English

اظهارات ترامپ نشانه بیگانگی او با عالم سیاست است

یک عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا به دور از واقعیت و نشانه بیگانگی او با عالم سیاست است.

اظهارات ترامپ نشانه بیگانگی او با عالم سیاست است

به گزارش خبرگزاری موج، سمیه محمودی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا به دور از واقعیت و نشانه بیگانگی او با عالم سیاست است.

وی گفت: موضع‌گیری‌های خصمانه دونالد ترامپ بیش از همه برای مردم آمریکا زیان‌آور است، خشم سیاستمداران این کشور از برخی از اظهارات او نشان دهنده عمق این ناراحتی است.

دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ در حالی سپاه پاسداران را مخاطب اظهارات گستاخانه خود قرار داد که هیچ جدایی بین مردم و نیروهای مسلح ایران نیست و او با این کار در واقع ملت ایران را مخاطب قرار داد.

محمودی تأکید کرد: مهم‌ترین علت مخالفت آمریکا، اسرائیل، عربستان و متحدان آن‌ها از سپاه، قدرت بازدارندگی این نیرو است که از آن‌ها امکان هرگونه تجاوزی علیه کشورمان را سلب کرده است.

وی گفت: همان‌گونه که رهبری انقلاب فرمودند خلیج فارس خانه ملت ایران است، جای تأسف است که رئیس جمهور یک کشور از پیشینه تاریخی این منطقه تا این اندازه ناآگاه باشد که آن را با عنوان جعلی خلیج ع ر ب ی بنامد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ترامپ سخنانی درباره نقض برجام گفت در حالی که این معاهده یک توافق جهانی بوده و نقش آن در اختیار ترامپ نیست.

محمودی اضافه کرد: آمریکایی‌ها تلاش بسیاری کردند تا ایران را به عنوان ناقض برجام معرفی کنند اما هوشیاری مردم، دولت و رهبری نظام باعث شد تا این توطئه ناکام بماند.

اروپایی از توافق هسته‌ای دفاع کردند

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بعد از اظهارات ترامپ کشورهای اروپایی از توافق هسته‌ای دفاع کردند، اما ما باید در این مرحله هوشیارانه عمل کنیم زیرا این کشورها هم تاکنون امتحان خود را در مقابله با ملت ایران پس داده و ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه