English

وزیر کشور:

راهپیمایی اربعین باید تجلی معرفت زائران ابا عبدالله باشد

وزیر کشور گفت: موضوع اربعین چند سالی است که با پوشش وسیع رسانه ای انعکاس دارد و همه افکار و سلایق جهانی را به داوری و قضاوت فرا می خواند.

راهپیمایی اربعین باید تجلی معرفت زائران ابا عبدالله باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی در همایش فعالان راهپیمایی اربعین گفت: نزدیک یکسال است جلسات ستاد برگزار می شود و همه دستگاه هاب اجرایی مرتبط با موضوع تلاش های زیادی کردند و الان تجربه 3 سال را داریم و امیدواریم ضعف های سال های قبل مدنظر باشد. خودم چند جلسه با دوستان داشتم. بحث تعاملات، روابط و مناسبات با عراق، تبلیغات و زیرساخت ها مورد گفتگو قرار گرفت.

وی تاکید کرد: راهپیمایی اربعین باید تجلی معرفت زائران ابا عبدالله باشد.

موضوع اربعین چند سالی است که با پوشش وسیع رسانه ای انعکاس دارد و همه افکار و سلایق جهانی را به داوری و قضاوت فرا می خواند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما وقتی موفق هستیم که محتوا و معنی صورت مراسم اربعین را به قضاوت و داوری در عرصه تفکر جهانیان بگذاریم و ثبت کنیم.

رحمانی فضلی افزود: انسان کامل تجلی واقعی خداوند متعال در هستی است. ما پیامبر اکرم را انسان کاملی می دانیم که مجموعه تفکر گفتار و رفتار. اعمال ایشان برای ما درس است. معتقدیم همه اعمال و رفتار از مرکز واحدی به نام خدا صادر شده و خالق به بطن و وجود علل همه هستی مسلط است و هر چه آفرینش بوده در جهت تکمیل چرخه است و هر چه انسان نیاز دارد آفریده است.

وی تصریح کرد: اندیشه و باور و اصول ائمه اطهار منطبق با فطرت و عقل ماست و منطبق بر جان و دل ماست و عین آن چیزی است که ما طلب می کنیم. بنابرین در اعمال و رفتاری که در اربعین نشان می دهیم باید الگوی مناسبی باشیم. همه رفتارها و کردها در عصر عاشورا به وقوع پیوست و کل عالم هستی در آن روز به نمایش در آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاهد هستم شما با انگیزه و با علاقه و ایمان و با جدیت کار را پیگیری کردید. امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده شاهد راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه