English

نامه حزب ندای ایرانیان به نمایندگان مجلس؛

تسریع در تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان

حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در تصویب "لایحه حمایت از حقوق معلولان" شد.

تسریع در تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان

به گزارش خبرگزاری موج، حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در تصویب "لایحه حمایت از حقوق معلولان" شد. متن نامه حزب ندای ایرانیان خطاب به نمایندگان به شرح زیر است:

به نام خدا
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیات
به برکت تنفس در فضای جمهوری اسلامی ایران و احترام به حقوق حقه‌ی آحاد ملت ایران اسلامی که جزء لاینفک قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، حزب ندای ایرانیان بر مبنای وظیفه‌ی اجتماعی خود به جهت پیگیری حقوق بخشی از اقشار جامعه، پیگیری تصویب لایحه‌ حقوق افراد دارای معلولیت را در دستور کار قرار داده است.

هرچند که در آموزه‌های دینی و منویات داهیانه رهبر فقید و عظیم الشان انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عظمت انسان، روح و نفس ناطقه اوست که در صورت قوّت آن، باکی از ضعف و معلولیت جسمانی نیست، اما وظیفه‌ی انسانی عموم شهروندان حکم می‌کند تا به حد توان، در راستای مهیا نمودن شرایط آسان زندگی برای این عزیزان اقدام نموده و این وظیفه بر اعضای محترم قوه‌ی مقننه، به‌واسطه‌ی وظیفه‌ی خطیر قانون‌گذاری، گران‌تر و تأثیرگذارتر خواهد بود.

لایحه‌ حمایت از حقوق معلولین، مدتی است که در کش‌وقوس‌های قانون‌گذاری در رفت و آمد است و چشم میلیون‌ها معلول و خانواده‌هایشان، منتظر حصول نتیجه‌ی مطلوب.

حال که با استفاده از امکانات فضای مجازی، معلولین جامعه، از طریق راه‌اندازی کمپین‌های مجازی در حال رساندن صدای خود به مردم و قانون‌گذاران هستند و نیز در آستانه‌ی روز جهانی عصای سفید، از آحاد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به احقاق حقوق 11 میلیون ایرانی دارای درجات مختلف معلولیت، اقدام نموده و ضمن اصلاح نواقص موجود در لایحه‌ی پیشنهادی، با تصویب لایحه "حمایت از حقوق معلولان" در راستای رفع مشکلات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، توانمند‌سازی و توانبخشی معلولین گام هایی اساسی برداشته و نور امید را در وجود این شهروندان ایران اسلامی شعله‌ور سازند.

باشد که در ظل توجهات حضرت باری‌تعالی، توفیق خدمت همراه با صحت و عافیت، قرین دقایق عمرگران‌مایه‌ی خدمت گذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

حزب ندای ایرانیان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی