English

واکنش عضو فراکسیون امید به اظهارات ضدایرانی ترامپ

عضوفراکسیون امید و نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس از ترامپ به عنوان یک خطر جدی برای صلح جهانی نام برد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا در این مدت نشان داده که از تعادل لازم برخوردار نیست.

واکنش عضو فراکسیون امید به اظهارات ضدایرانی ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج، احمد همتی در جمع خبرنگاران با حمایت از سخنان قاطع رئیس‌جمهور در پاسخ به سخنان شب گذشته رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: بهترین پاسخ همه احزاب و فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایران به این سخنان سخیف رئیس‌جمهور امریکا، اتحاد ، وحدت و هم‌گرایی بیشتر است.

وی تصریح کرد: ترامپ نشان داده که می‌خواهد فرهنگ کازینویی را در فضای سیاسی و روابط بین‌المللی حاکم کند و این نگرش و فرهنگ، نگرشی نیست که کشورهای دنیا را با ترامپ همراه کند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه از اصرار بر مدیریت علمی، دقیق، مسئولانه و قانون‌مند از سوی مسئولان کشورمان به عنوان یک پاسخ مناسب به دولتمردان آمریکا نام برد و افزود: تقویت مدیریت علمی و کمک به بهبود شرایط اقتصادی، صنعتی ،کشاورزی، گردشگری و هر مولفه دیگری که به افزایش توان اقتصادی کشور بیانجامد بهترین پاسخ مسئولان و مدیران کشورمان به این اظهارات سخیف است.

وی از سلامت و تعادل لازم برخوردار نیست

همتی با بیان اینکه ترامپ پیش از این نیز اظهاراتی مشابه آنچه شب گذشته گفت را تکرار کرده بود، متاسفانه سابقه و رفتار رئیس‌جمهور آمریکا نشان داده که وی از سلامت و تعادل لازم برخوردار نبوده و خطری جدی برای صلح جهانی است.

عضوفراکسیون امید با بیان اینکه هیچ کشوری به جز رژیم اشغالگر قدس از این اظهارات حمایت نکرده افزود: خوشبختانه دنیا تجربه هیتلر و جنگ جهانی را دارد تجربه‌ای که حمایت برخی‌ها از هیلتر سبب شد که جهان با یک جنگ ویرانگر روبرو شود لذا با توجه به این تجربه بعید است که کشوری با هیتلر دوم و سودای وی برای تهدید صلح جهانی همراهی کند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه خوشبختانه اکثر کشورهای موثر دنیا به حقانیت ایران باور دارند خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها و از جمله اتحادیه اروپا، کشورهای همسایه و منطقه خاورمیانه به استثنای سعودی‌ها که با اسرائیل همراهی می‌کنند و...از حقانیت ایران و برجام حمایت می‌کنند.

نماینده سمنان با بیان اینکه ایران امروز دوستان بیشتری در دنیا دارد ادامه داد: منطق محکم جمهوری اسلامی امروز جایگاه خود را در منطقه و جهان پیدا کرده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص پاسخ نمایندگان به این یاوه‌گویی‌ها گفت: نمایندگان مردم در مجلس پیش از این در پاسخ به برخی مصوبات کنگره امریکا، مصوباتی داشتند و لذا چنانچه کنگره بخواهد که بر علیه مردم ایران اقدامی کند، پاسخ نمایندگان مردم ایران نیز پاسخی محکم و شدید خواهد بود.

وی با اشاره به دشمنی استکبار با سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی، به واسطه تضاد منافع استکباری با اهداف نظام اسلامی از اساس با نظام ما مخالف بوده و لذا از آنجا که سپاه از حافظان انقلاب اسلامی است، امریکا همواره با این نیروی اصیل و مردمی دشمنی داشته است.

همتی با بیان اینکه سپاه در دوران پس از انقلاب در همه بحران‌ها نقش مهم و موثری داشته افزود: حوادث اخیر منطقه و حضور سپاه در برخی کشورهای منطقه که با درخواست دولت‌های آنها انجام شد نیز نشان داد که حضور این نیروی اصیل خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌های استکبار در منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه