English

سپاه خط قرمز مردم و مسوولان ایران است

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود خلیج فارس را خلیج عربی خواند و باید بابت این حرکت توهین آمیز از مردم ایران عذرخواهی کند، گفت: سپاه خط قرمز مردم و مسوولان ایران است.

سپاه خط قرمز مردم و مسوولان ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود خلیج فارس را خلیج عربی خواند و باید بابت این حرکت توهین آمیز از مردم ایران عذرخواهی کند، گفت: سپاه خط قرمز مردم و مسوولان ایران است.

سید مهدی مقدسی در مطلبی که پیرامون اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، آورده است:

«اولین نکته در این خصوص اینست که این سخنان نشان داد که آمریکایی ها به هیچ عهد و پیمانی پایبند نبودند و علیرغم اظهارات صریح مسوولین اتحادیه اروپا و سایر مسئولین شرکت کننده در مذاکرات برجام و سایر کشورها که پایبندی جمهوری اسلامی را بارها و بارها تایید کردند، آمریکا تمایل دارد راهی دیگر را طی کند و در مقابل این عدم پایبندی آمریکایی ها رفتار معقول و منطقی مسئولین جمهوری اسلامی بود که بعد از برجام نشان داد که ایران اسلامی به آنچه که می گوید و متعهد می شود پایبند است و حقانیت جمهوری اسلامی ایران با این رفتار معقول برای دنیا به اثبات رسید.

نکته مهمی که به نظر می رسد خشم آمریکایی ها ناشی از آن باشد این است که آنان از اینکه که سیاست های جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم در کنار مردم مظلوم عراق، افغانستان، سوریه و یمن موثر واقع شده و آمریکا از اینکه مردم منطقه علیه تروریسم قیام کردند و مبارزه اساسی انجام دادند ناراحت است، در واقع آمریکا بابت به نتیجه نرسیدن و خنثی شدن برنامه ها و نقشه های خود در خصوص پرورش تروریسم و عدم دستیابی به اهداف شومی که در منطقه داشته و برای آنها هزینه های بسیاری هم کرده، از جمهوری اسلامی ایران بسیار ناراحت است.

مسیری را که در مبارزه با تروریسم طی کردیم با موفقیت طی شده است

خوشبختانه مسیری را که در مبارزه با تروریسم طی کردیم با موفقیت طی شده و ان‌شاءالله تا نابودی تروریسم در منطقه ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور آمریکا هجمه ای را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آغاز کرد و پاسخ شفاف و روشن ما به آمریکایی ها این است که مردم و مسئولین جمهوری اسلامی همواره در کنار و حامی سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی بودند و هستند و یکی از خطوط قرمز مردم و مسئولین ما سپاه پاسداران است و مردم با تمام وجودشان پشتیبان سپاه پاسداران خواهند بود.

نکته دیگر این است که یا از روی بی اطلاعی یا عامدانه رئیس جمهور آمریکا خلیج فارس را خلیج عربی نام برد. رییس جمهور آمریکا یقینا می بایست بابت این حرکت توهین آمیز از مردم شریف ایران اسلامی عذرخواهی کند، چرا که حضور سرافرازانه قهرمانان ما در خلیج فارس این مهم را به آمریکایی ها نشان خواهد داد که حرکت های مشکوک همواره زیر نظر است.

نکته بعدی این است که ما با سایر کشورهای دنیا ارتباطات بسیار خوبی داریم و زمینه سرمایه گذاری های خوبی فراهم کردیم و تا مادامی که بی صداقتی از آن ها نبینیم یقینا رفتار مناسب و معقول و ارتباط مناسب و متقابلی خواهیم داشت و در اجرای پروژه های مهم سرمایه گذاری های مشترکی صورت خواهد گرفت؛ ولی اساس کار این است که ما باید متکی به خودمان باشیم و همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند و سیاست هایی را پیرامون اقتصاد مقاومتی ابلاغ فرمودند مجلس شورای اسلامی، دولت جمهوری اسلامی، قوه قضاییه و تمام قوا و همه مسئولین و کارگزاران با تمام وجودشان می بایست سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را به اجرا در بیاورند؛ یقینا وقتی از این ظرفیت های کشورمان به خوبی استفاده کنیم می توانیم یک حرکت رو به جلو در حوزه اقتصادی داشته باشیم.

 اتحادمان را در عمل به اثبات برسانیم

حرکت آمریکایی ها باعث اتحاد بیشتر ما خواهد بود، انسجام مردم ما را بیشتر خواهد کرد و لازم است تمام احزاب، گروه ها و جریانات همه با هم تلاش کنیم و اتحادمان را در عمل به اثبات برسانیم و یقینا با این وحدت است که آمریکایی ها در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند و ان‌شاءالله ما مسیر خودمان را با صلابت ادامه خواهیم داد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه