English

سرکنسول ایران در دبی اعلام کرد

حمایت سرمایه گذاران و بازرگانان ایرانی مقیم امارات از طرح های دانش بنیان جوانان مستعد کشور

سرکنسول ایران در دبی و امارت های شمالی گفت: این سرکنسولگری در چارچوب دیپلماسی اقتصادی کشور و اهداف تعریف شده برای آن، آمادگی دارد تا زمینه حمایت سرمایه گذاران و بازرگانان ایرانی مقیم امارات از طرح های دانش بنیان جوانان مستعد کشور را مهیا سازد.

حمایت سرمایه گذاران و بازرگانان ایرانی مقیم امارات از طرح های دانش بنیان جوانان مستعد کشور

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا بهرامی در مراسمی که با حضور رئیس و معاونین امور جوانان و بانوان اتاق‌های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اصفهان و تهران و رؤسای برخی از بانک‌های خصوصی و بیش از یکصد نفر از مدیران شرکت‌های برتر در استان اصفهان و بازرگانان و سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم امارات در محل باشگاه جمهوری اسلامی ایران در دبی برگزار شد، سخنرانی کرد.

وی در سخنانی ضمن تمجید از فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه  مهم بین‌المللی اطلاعات و ارتباطات دبی که توانسته توجه عده کثیری از شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه و بازدیدکنندگان را به خود جلب کند، تصریح کرد: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارتهای شمالی در چارچوب دیپلماسی اقتصادی کشور و اهداف تعریف شده برای آن آمادگی دارد تا زمینه حمایت سرمایه گذاران و بازرگانان ایرانی مقیم امارات از طرح های دانش بنیان جوانان مستعد کشور را مهیا سازد تا با اجرای آنها ارزش افزوده آن را معطوف به داخل کشور نماید که به سهم خود می تواند نقش بسزایی در اشتغالزایی داشته باشد.

در این مراسم همچنین سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از همت جوانان ایرانی که با اتکا به دانش و توانمندیهای خود موفقیت های چشمگیری در عرصه استارت آپ های متنوع به دست آورده تقدیر کرد و نتیجه اعتماد به جوانان را راهیابی یک شرکت دانش بنیان اصفهانی به جمع پنجاه شرکت برتر در ارزیابی داوران نمایشگاه جیتکس برشمرد.

همچنین روز پنج شنبه، علیرضا بهرامی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارتهای شمالی از نمایشگاه بین المللی اطلاعات و ارتباطات موسوم به جیتکس 2017 که در دبی برگزار شد، بازدید نمود.

سرکنسول کشورمان ضمن حضور در سالن نمونه این نمایشگاه موسوم به ((ستاره ها، آینده)) با مدیران پانزده شرکت دانش بنیان ایرانی از استانهای اصفهان و تهران دیدار و از نزدیک با آخرین دستاوردهای آنها در حوزه های مختلف، صنعتی، پزشکی، رسانه ای و ... آشنا شد.

در این نمایشگاه حدود 4500 شرکت از 97 کشور در مساحتی نزدیک به 93 هزار متر مربع به ارائه آخرین ابتکارات و اختراعات خود پرداخته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه