English

نماینده مردم رودسر در مجلس:

اگر وضعیت کشاورزان مشخص نشود سوال یا استیضاح وزیر کشاورزی در دستور کار قرار می گیرد

نماینده رودسر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: کشاورزان زبان شکایت ندارند که بیایند دور مجلس یا وزارت خانه جمع شوند. اگر تا دو سه هفته آینده تعیین تکلیف نکنید، ناچاریم از طریق سوال یا استیضاح پی گیری کنیم.

اگر وضعیت کشاورزان مشخص نشود سوال یا استیضاح وزیر کشاورزی در دستور کار قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اسدالله عباسی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای چندمین بار در خصوص چای و چای‌کاری و درد و رنج کشاورزان چای‌کار تذکر می دهم، تا کی باید چایکاران بی تفاوتی، سهل انگاری یا ناکارآمدی مدیران را تحمل کنند.

وی با تاکید بر این که «تا چه زمانی باید این سیکل مدیریتی معیوب سازمان چای ادامه یابد» اظهار داشت: می دانید سه ماه است کشاورزان چایکار، چای را تحویل داده اند اما پول‌شان را تحویل نگرفته اند، تا کی باید این کشاورزان از عهده نان شب خود بر نیایند، در حالی که پول دارند. اگر نمی توانید عذرخواهی کنید، مردم را سرگردان نکنید.

این نماینده مجلس همچنین افزود: در حال حاضر طرح استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی در دستور کار قرار دارد، در حالی که ناظرین چای ۶ ماه حقوق می گیرند و باقی سال پول ندارند.

عباسی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: کشاورزان زبان شکایت ندارند که بیایند دور مجلس یا وزارت خانه جمع شوند، اگر تا دو سه هفته آینده تعیین تکلیف نکنید، ناچاریم از طریق سوال یا استیضاح پی گیری کنیم.

وی در پایان از رییس جمهوری و معاون اول وی درخواست کرد تا سریعا به مشکلات چایکاران رسیدگی کنند و همچنین مشکل ناظرین چای را حل کنند تا در سال زراعی آینده این همه شاهد درد و رنج کشاورزان نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه