English

نماینده زابل خطاب به ظریف:

برای دریافت حق آبه هامون چه کرده اید؟

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: آقای ظریف برای دریافت حقابه رودخانه هامون چه اقدامی انجام داده‌اید؟ خدا وکیلی اقدامات انجام شده تاکنون به اندازه یک متر آب برای مردم نفع نداشته است.

برای دریافت حق آبه هامون چه کرده اید؟

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب الله دهمرده در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام محرم، گفت: سپاه حافظ ارزشهای دینی و مردمی در سطح ملی و بین‌المللی است. اگر سپاه نبود، کشور نبود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: آقای روحانی مردم بخش سیستان استان سیستان و بلوچستان بر اثر مدیریت ضعیف به چنین سرنوشتی دچار شده‌اند که در شان‌شان نیست. مرز و منطقه آزاد سیستان فرصت‌های استان است باید با استفاده از این ظرفیت‌ها از خالی شدن منطقه جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: ریزگردها امان مردم را بریده است و طبق گزارش محیط زیست جهانی شهر زابل جزو چند شهر آلوده جهان است. درباره هامون قول مساعد دادید تا مشکلات این دریاچه حل شود.

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: وزیر کشور از بازگشایی مرز تشکر می‌کنم و فراز و نشیب و موانع زیادی روبرو هستیم باید از این ظرفیت استان استفاده بهینه‌تری شود.

دهمرده خطاب به وزیر امور خارجه متذکر شد: آقای ظریف برای دریافت حقابه رودخانه هامون چه اقدامی انجام داده‌اید؟ خدا وکیلی اقدامات انجام شده تاکنون به اندازه یک متر آب برای مردم نفع نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه