English

حلقه اتصال بین مردم و نیروی انتظامی تقویت شود

دادستان کل کشور گفت: امیدواریم این هفته زمینه‌ای باشد برای اینکه مردم عزیز بتوانند بیشتر با خدمات و جانفشانی های این عزیزان که حافظین امنیت مردم اند، آشنایی پیدا کنند و حلقه اتصال بین مردم و نیروی انتظامی تقویت شود.

حلقه اتصال بین مردم و نیروی انتظامی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در همایش سراسری پلیس پیشگیری ناجا و موسسات حفاظتی و مراقبتی (انتظام) ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: امیدواریم این هفته زمینه‌ای باشد برای اینکه مردم عزیز بتوانند بیشتر با خدمات و جانفشانی های این عزیزان که حافظین امنیت مردم اند، آشنایی پیدا کنند و حلقه اتصال بین مردم و نیروی انتظامی تقویت شود.

وی افزود: یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند  متعال به ملتی ارزانی می دارد، نعمت امنیت است.

منتظری بیان کرد: دو نعمت است که پوشیده شده و توجه مستقیم و مستمری به آن نمی شود، یکی امنیت و دیگری عافیت است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اگر امنیت در کشور، شهر، محله و منزل نباشد هیچ چیز در  جای خود قرار نخواهد گرفت. ما شاهدیم که در اطراف ما ناامنی در برخی کشورها حاکم است، دیدیم که در عراق چه خبر بود. چه خانه هایی را ویران و چه تجاوزهایی انجام شد. در سوریه، افغانستان و میانمار هم به همین شکل بود. اگر در یک جامعه امنیت نباشد مردم در مصیبت و بلا زندگی می کنند. اقتصاد و پیشرفت یک جامعه در عرصه های گوناگون مرهون امنیت است. هر لذت و خوشی که انسان در زندگی‌اش تصور کند مرهون وجود امنیت و داشتن یک جامعه امن است.

وی تاکید کرد: ما امروز به لطف پرودگار و رهبری های داهیانه رهبر بزرگوار انقلاب و تلاش نیروهای اطلاعاتی و شما عزیزان خدمتگزار در نیروی انتظامی از این نعمت بزرگ برخورداریم و خدا را شاکریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه