English

عضو کمیسیون اقتصادی مطرح کرد؛

لزوم ابلاغ آئین نامه ای از سوی دولت برای واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی

زهرا سعیدی گفت: از سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم که آئین نامه ای را که برای واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی ابلاغ می کند آنچنان قوی باشد که بخش خصوصی انگیزه مند شده و خصوصی سازی واقعی صورت گیرد.

لزوم ابلاغ آئین نامه ای از سوی دولت برای واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، زهرا سعیدی مبارکه در نشست علنی امروز (یکشنبه، 16 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان ارائه گزارش محمدباقر نوبخت در خصوص نحوه عملکرد دولت در واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به مردم گفت: برخی پروژه ها به علت عدم وجود بودجه و ناتمامی جان مردم را تهدید می کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس یادآور شد: لازم است از میراثی که به ما رسیده امانت داری کنیم و براساس نظام توسعه ای نظام بودجه ریزی را صورت دهیم تا بقیه 650 هزار و 400 پروژه ناتمام دیگر به پایان برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه لازم است از منابع اندک خود نیز استفاده کنیم، عنوان کرد: برای این مهم چاره ای جز دخیل کردن بخش خصوصی نداریم اما باید توجه داشت به جای خصوصی سازی، اختصاصی سازی نشود.

سعیدی مبارکه اضافه کرد: از سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم که آئین نامه ای را که برای واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی ابلاغ می کند آنچنان قوی باشد که بخش خصوصی انگیزه مند شده و خصوصی سازی واقعی صورت گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر ضرورت ارائه تسهیلات برای ورود به بخش خصوصی خاطرنشان ساخت: باید منفعت تمامی مردم ایران در نظر گرفته شود و با توزیع عادلانه اعتبارات هیچ پروژه ای ناتمام نماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه