English

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در سفارت کشورمان در آنکارا؛

نگاه ملت و دولت ایران در مبارزه با مواد مخدر امری اعتقادی است

سفیر کشورمان در انکارا گفت: نگاه ملت و دولت بزرگ ایران در امر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر اعتقادی و در جهت کمک به هم‌نوعانمان در ایران و حتی تا عمق اروپا است.

نگاه ملت و دولت ایران در مبارزه با مواد مخدر امری اعتقادی است

به گزارش خبرگزاری موج، هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور ابراهیم طاهریان سفیر ایران در ترکیه، سرهنگ بارانی افسر رابط پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در آنکارا و دیپلمات‌ها و سایر کارکنان سفارت به همراه خانواده‌ آنها برگزار شد.

در این مراسم سفیر کشورمان با اشاره به دستاوردهای رزمندگان و مدافعان مرزهای ایران در هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی در میادین مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان یاد و خاطره هزاران شهید و خصوصا شهدای نیروی انتظامی ایران را گرامی داشتند.

طاهریان با تبریک هفته ناجا به نیروهای انتظامی و افسر رابط این نهاد در سفارت ایران تصریح کرد: گسترش حضور و ارتباط با نهادهای انتظامی در خارج از کشور نشانه اهمیت ارتباط و همکاری‌ها با جامعه پلیس بین‌الملل  و به ویژه همسایگانمان جهت اثر بخشی فعالیت‌های انتظامی است.

سفیر ایران افزود: همکاری مشترک نیروی انتظامی با همتایان انتظامی در میان همسایگان ایران به خصوص ترکیه صرف‌نظر از روابط متداول تشریفاتی  عنصری اساسی در راستای هماهنگی برای تامین امنیت مرزها و مبارزه مشترک و اثربخش با مجرمان بین‌المللی خصوصا سوداگران مرک وقاچاقچیان انسان است.

در این مراسم سرهنگ بارانی با تشریح توانمندی‌های پلیس ایران در حوزه بین‌الملل نقش محوری پلیس کشورمان در تمام حوزه‌های تخصصی از جمله مبارزه با سوداگران مرگ، قاچاقچیان مواد مخدر و انسان، تامین امنیت فضای سایبر، تشخیص هویت، اینترپول، استرداد مجرمان و عضویت پلیس در سازمان‌های بین‌المللی را بیان کرد.

افسر رابط پلیس در آنکارا با بیان نظر مقام معظم رهبری و تاکید صریح ایشان برای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ افزود: نگاه ملت و دولت بزرگ ایران در امر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر اعتقادی و در جهت کمک به هم‌نوعانمان در ایران و حتی تا عمق اروپا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه