English

کویتی پور:

مذاکره ما با آمریکا مذاکره گرگ و میش است

مداح اهل بیت (ع) گفت: روزی که برای برجام در کشور شیرینی پخش کردند، تاسف خوردم و گفتم که آمریکا و اروپا هرگز به تعهدات‌شان عمل نخواهند کرد.

مذاکره ما با آمریکا مذاکره گرگ و میش است
به گزارش خبرگزاری موج، مداح اهل بیت (ع) گفت: روزی که برای برجام در کشور شیرینی پخش کردند، تاسف خوردم و گفتم که آمریکا و اروپا هرگز به تعهدات‌شان عمل نخواهند کرد.
غلامعلی کویتی‌پور گفت: روزی که برای برجام در کشور شیرینی پخش کردند، تاسف خوردم و گفتم که آمریکا و اروپا هرگز به تعهدات‌شان عمل نخواهند کرد و همانطور که امام راحل نیز تاکید داشتند مذاکره ما با آمریکا مذاکره گرگ و میش است.

وی با تاکید بر بی‌اثر بودن تحریم‌ها علیه ایران، افزود: همانطور که شهید رجایی به درستی تاکید کرده جنگ ما با استکبار زمانی است که تمام سلاح‌ها و گلوله‌های تفنگ‌مان تمام شود و ما با چنگ و دندان از خودمان در مقابل دشمن دفاع کنیم.

این مداح اهل بیت (ع) اظهار داشت: جنگ ما و آمریکا بر سر مسائل سیاسی نیست بلکه آنها با مکتب ما و اعتقادات ما، مشکل دارند و هرگز جنگ ما و آمریکا تمام نخواهد شد.

کویتی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: مردم به مراتب دشمن را بهتر از مسئولان می‌شناسند و بهتر است که مسوولان نیز همانند مردم تمام قد در مقابل دشمن و زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستند و همچنین با مردم روراست باشند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه