English

آیت الله احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران:

رئیس قوه قضائیه محکم برابر فتنه‌گران ایستاده است

خطیب نماز جمعه این هفته تهران به شایعات اخیر درباره رئیس قوه قضائیه واکنش نشان داد و گفت: منشا این شایعات، سایتی است که بهاییان آن را تزریق می‌کنند.

رئیس قوه قضائیه محکم برابر فتنه‌گران ایستاده است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: از اول انقلاب، نظام و انقلاب هدف بوده و از جمله روش‌های آن‌ها (دشمنان) تخریب مسئولین عالی رتبه کشور بوده است. یادمان نرفته تخریبی که علیه شهید مظلوم آیت الله بهشتی داشتند. آن روزها آن‌ها به ترور سخت‌افزاری روی آوردند و فیزیکی ترور می‌کردند، اما حالا روش عوض شده و وارد ترور نرم افزاری شده اند و تخریب شخصیت این رئیس مجتهد قوه قضائیه را پیش گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: ریشه این موضوع مشخص، این است که قوه قضائیه عزمش را جزم کرده تا با مفسدین اقتصادی به طور قاطع برخورد کند. رئیس قوه قضائیه نیز محکم در برابر فتنه‌گران ایستاده و این هزینه آن است. خودشان نیز متوجه هستند که با این ترفندها تا می‌خواهند آن‌ها را از هدف والایشان باز دارند که نخواهند توانست.

وی تاکید کرد: وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه نیز این تهمت‌ها را تکذیب کردند و رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفته است که طی ماه‌های آینده ما شاهد اتهام زنی به دیگر مسئولین نیز خواهیم بود.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. با این دروغی که آن‌ها گفتند، ملت به فضل خدا در برابر همه خبرهای آن‌ها یک علامت سوال بزرگ می‌گذارد و این گامی در ادامه بصیرت است و همان حرفی است که بارها به تعبیر مقام معظم رهبری از این منبر ما گفتیم که اخباری که از سوی بی‌تقواها داده می‌شود نباید بلافاصله گوش کرد و ترتیب اثر داد.

وی همچنین گفت: با همه این مسائل به حمدالله نظام، نظام مقتدری است و قطعا مسئولان نظام می‌دانند که منشا این شایعات چیست، یک سایتی است که بهاییان آن را تزریق می‌کنند و تامین آن از سوی آن‌هاست. من نام نمی‌برم اما مسئولان محترم شما که به حمدالله مقتدر هستید، این سایت‌های ضد انقلاب را می‌شناسید، ‌با آن‌ها قاطعانه برخورد کنید.

آیت‌الله خاتمی در بخش از سخنان خود با اشاره به نقض‌های پیاپی آمریکا نسبت به برجام تصریح کرد: امریکا جسم و روح برجام را نقض کرده و هیچ چیز از برجام باقی نگذاشته است و حتی اخیرا گفته شده که به دنبال گفتگوی مجدد درباره برجام هستند. اما مسئولان یک صدا گفته‌اند که گفتگوی مجدد درباره برجام قابل پذیرش نیست که ما نیز این موضع را تقویت می‌کنیم و به عنوان امام جمعه به مسئولین بیان می کنم که به خدا و این مردم اعتماد کنید و دل به حمایت اروپا نبندید زیرا اگر زمان انتخاب اروپا میان ایران و آمریکا برسد اروپا قطعا آمریکا را انتخاب خواهد کرد که شاهد آن بودیم مسئول سیاست خارجی اروپا در آخرین اظهارات خود گفته است که آمریکا برجام را نقض نکرده است.

وی درباره همه پرسی اقلیم کردستان عراق خاطرنشان کرد: مسئولین اقلیم کردستان گوششان به حرف حساب شنوا نبود و به تعبیر مقام معظم رهبری خیانت بزرگی را صورت دادند. اما خوشبختانه جهان همه پرسی کردستان را به رسمیت نشناخته است. حتی آمریکا نیز این همه پرسی را به رسمیت نشناخته است. همچنین رژیم صهیونیستی که قبل از برگزاری همه پرسی از آن حمایت می‌کرد بعد از آن رسما حمایتی نداشته است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با توجه به وحدت بین ایران، عراق و ترکیه تصریح کرد: مسئولین سه کشور باید با ایجاد یک پیمان قوی قبل از اینکه این فتنه بزرگ جان بگیرد را در نطفه خفه کنند.

آیت‌الله خاتمی خطیب نمازجمعه تهران درباره حادثه لاس وگاس آمریکا نیز گفت: یک آدم 60 نفر را کشته و حدود 500 نفر را مجروح کرده است که حرف اول ما نسبت به این اتفاق این است که کشته شدن بیگناهان را در تمام جهان محکوم می‌کنیم و تفاوتی بین یمن و سوریه ندارد. اما بعضی با رفتاری منافقانه به کشته شدن مردم در امریکا، یمن و سوریه برایشان متفاوت است.

وی در پایان بیانات خود اظهار داشت: در خبرها آمده است که عامل کشتار لاس وگاس 72 دقیقه به کشتار خود ادامه داده است. آیا شما مقتدر هستید؟ باید از نیروی انتظامی ما که توطئه‌ها را قبل از اینکه اتفاق بیفتد از بین می‌برد یاد بگیرید.همچنین به مردم آمریکا توصیه می‌کنم که به دولت مردان و دولت زنان خود بگویند که به جای فضولی در کشورهای دیگر به فکر کشور خودشان و امنیت شهروندانشان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه