English

تقدیر سرلشکر باقری از زحمات شهردار سابق پایتخت

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پیامی از زحمات «محمدباقر قالیباف» شهردار سابق تهران به دلیل تاسیس موزه دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهر تهران در دوره مسئولیتش تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر سرلشکر باقری از زحمات شهردار سابق پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پیامی از زحمات «محمدباقر قالیباف» شهردار سابق تهران به دلیل تاسیس موزه دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهر تهران در دوره مسئولیتش تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن رحیم 

برادر ارجمند محمدباقر قالیباف 

بدینوسیله از تلاش‌ها و مدیریت شایسته جنابعالی در طراحی، ساخت و راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت تهران و همچنین همکاری و مساعدت در راه اندازی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است همکاری جنابعالی در خصوص حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که دستاورد ایثارگری‌ها و فداکاری‌های ملت مقاوم و شهید پرور ایران اسلامی می‌باشد، همچون گذشته تداوم یابد.

سلامتی و توفیق روزافزون شما را تحت زعامت و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در خدمتگزاری به ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه