English

چرا دولت پول گندم کاران را پرداخت نمی کند؟

سیدحسین نقوی حسینی در تذکر شفاهی گفت: هم قانون تصویب شده و هم در بودجه پیش‌بینی شده است، چرا دولت پول گندم‌کاران را پرداخت نمی‌کند؟ گندم‌کاران اکنون در کشت جدید هستند و هنوز پول سم، کود و تراکتورشان را پرداخت نکرده‌اند. دولت به قانون عمل کند.

چرا دولت پول گندم کاران را پرداخت نمی کند؟

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: در سال تولید و اشتغال، اشتغال‌زدایی می‌شود. مراکز، کارخانجات و حتی دستگاه‌های دولتی یکی پس از دیگری به جای اشتغال‌زایی، بیکاری‌سازی می‌کنند. اخیرا بانک صادرات ۸۰۰ نفر از نیروهای شرکتی خودش را اخراج کرد.

سیدحسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: هم قانون تصویب شده و هم در بودجه پیش‌بینی شده است، چرا دولت پول گندم‌کاران را پرداخت نمی‌کند؟ گندم‌کاران اکنون در کشت جدید هستند و هنوز پول سم، کود و تراکتورشان را پرداخت نکرده‌اند. دولت به قانون عمل کند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در سوالی از دولتمردان پرسید: چرا قانون همسان‌سازی بازنشستگان نیروهای مسلح را اجرا نمی‌کنید؟ مجلس همسان‌سازی بازنشستگان نیروهای مسلح اعم از بازنشستگان ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع را تصویب کرد اما دولت تاکنون این قانون را اجرا نکرده است.

وی با طرح این پرسش که چرا بانک‌ها قانون را اجرا نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: مصوب شد سود و جرائم وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شود اما هیچ بانکی زیر بار نمی‌رود. مردم می‌گویند مجلس قانون تصویب می‌کند اما دولت اجرا نمی‌کند. مشکلات موسسات مالی و پولی مثل افضل توس، کاسپین و ثامن‌الحجج همچنان به قوت خودشان باقی است، چرا مشکلات سپرده‌گذاران این موسسات برطرف نمی‌شود؟

نقوی حسینی تاکید کرد: مجلس امروز فقط خواستار اجرای قانون از دولت است، امیدوارم دولت قانون را اجرا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی