English

موسسه آموزش عالی وزارت کشور جا دارد که دانشجوی بیشتری داشته باشد

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تمام مشاغل به نوعی به وزارت کشور مربوط می شود و اگر تمام واحدها نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند موسسه آموزش عالی وزارت کشور جا دارد که دانشجوی بیشتری داشته باشد.

موسسه آموزش عالی وزارت کشور جا دارد که دانشجوی بیشتری داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه تکریم و معارفه رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه تغییر جزء ویژگی های تمام عالم هستی است، گفت: بنده محمدرضا مردانی را از زمانیکه در وزارت علوم بود می‌شناختم و وقتی وزیر کشور شدم از وی خواستم در این موسسه کمک کند که فعالیت بسیار خوبی داشت.

وی افزود: لازم بود واحدها قاعده مند شوند و نظارت خوبی بر آنها باشد، قبلا موازی کاری ها بود و انرژی ها هدر می‌رفت که مردانی با جدیت وضعیت را سامان داد و با سفر به تک تک استان‌ها تلاش بسیاری کرد تا موسسه ساماندهی شود و ما فقط از نظر بودجه گاهی کمک کردیم. حالا موسسه به ثبات رسیده و همگرایی ها کاملا مشخص است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تمام مشاغل به نوعی به وزارت کشور مربوط می شود و اگر تمام واحدها نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند موسسه آموزش عالی وزارت کشور جا دارد که دانشجوی بیشتری داشته باشد.

وی گفت: من به مردانی اصرار کردم که بماند ولی وی گفت که استخاره کرده است و شاید تکلیفی دارد.
خانم سجادی رئیس جدید موسسه را هم سال‌هاست که می‌شناسم، فردی دقیق و حساس به مسائل علمی و دلسوز و متدین است و تجربه کار آموزشی و پژوهشی بسیاری بخصوص در دانشگاه شهید بهشتی داشته است و شناخت درست و کافی دارم. من به عنوان وزیر کشور با تمام قدرت برای پیشرفت موسسه کمک می کنم و در دوره دوم وزارت اولویت اول ما آموزش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه