English

نماینده مردم رودبار در مجلس:

مسوولین اقتصاد مقاومتی را جدی تر بگیرند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برای فائق آمدن بر معضلات اقتصادی، اشتغال، تولید و فساد اداری لازم است همه مسوولان دست در دست یکدیگر اقتصاد مقاومتی را جدی‌تر بگیرند.

مسوولین اقتصاد مقاومتی را جدی تر بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج،  یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برای فائق آمدن بر معضلات اقتصادی، اشتغال، تولید و فساد اداری لازم است همه مسوولان دست در دست یکدیگر اقتصاد مقاومتی را جدی‌تر بگیرند.

منوچهر جمالی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت ماه محرم، گفت: اقتصاد، اشتغال و تولید مشکلات اصلی کشور است و البته فساد اداری این مشکلات را مضاعف کرده است و تحمل آنها را برای مردم سخت‌تر کرده است.

نماینده مردم رودبار در مجلس با تشریح مشکلات شهرستان رودبار، گفت: بعد از زلزله سال ۶۹ رودبار به وضعیت قبلی خود بازنگشت. با بحران بیکاری روبرو هستیم. طی سالهای گذشته معدن سنگ رودبار با ۲۵۰۰ کارگر تعطیل شد. چرم رودبار و کفش گنجه با ۱۰۰۰ کارگر تعطیل شد. از وزیر تعاون قول گرفتیم تا آن را فعال کند که امیدوارم به قول خود وفادار بمانند. واحدهای اقتصادی امیرمنصور آریا با بیش از ۱۰۰۰ کارگر یا تعطیل شده‌اند یا با حداقل ظرفیت کار می کنند. تعاونی آینده‌سازان، شرکت تل وان و بسیاری دیگر از واحدهای صنعتی رودبار تعطیل شده‌اند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی شش سال است تلاش می‌کند تا برای احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی زمینی را در اختیار بگیرد اما هنوز برای دریافت این زمین مشکل دارد.

جمالی خاطرنشان کرد: ضریب برخورداری آب آشامیدنی روستایی در رودبار زیر ۵۰ است. شبکه آب شرب رودبار بسیار ضعیف است. برداشت آب از ذخیره سد سفیدرود برای مردم ما ممنوع شده است این یعنی محدودیت در افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی، ایستگاه راه‌آهن منجیل و رودبار و آب شرب منجیل نیز مشکل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه