English

نخستین وزیرانی که به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند

وزیران کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولین وزیران دولت دوازدهم هستند که این هفته با حضور در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به سوال های نمایندگان پاسخ می دهند.

نخستین وزیرانی که به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند

به گزارش خبرگزاری موج، مجلس شورای اسلامی این هفته در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.
براساس دستور هفتگی مجلس، سؤال های هشت نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور این هفته در مجلس بررسی می شود.
همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این هفته با حضور در مجلس به سؤال مشترک جلال محمودزاده و عبدالکریم حسین زاده نمایندگان مردم مهاباد و نقده و اشنویه (یک سوال) و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه از (یک سوال) پاسخ می دهد.
نمایندگاه این هفته به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد رد طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی می پردازند.
ادامه ‌رسیدگی ‌به ‌گزارش‌ کمیسیون ‌کشاورزی، آب‌ و منابع ‌طبیعی ‌درباره لایحه حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی، گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک‌ فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر نیز در دستور کار این هفته نمایندگان مجلس قرار دارد.
همچنین نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع‌به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق رسیدگی می کنند.
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی را در دستور کار دارند.
‎‎براساس این گزارش، بررسی تقاضای استرداد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه وابسته به بانک توسعه اسلامی نیز در دستور کار هفته جاری نمایندگان مجلس قرار دارد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه