English

سردار عبدالله عراقی:

هیچ کس را یارای مقابله در برابر اراده ملت ایران نیست

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس تجلی موفقیت‌های الهی و خدایی بوده که باید برای همگان درس آموز باشد و نیز برای تمام دشمنان اسلام و انقلاب تلنگری باشد که هیچ کس را یارای مقابله در برابر اراده عظیم ملت ایران در زیر لوای داهیانه رهبر معظم انقلاب نیست.

هیچ کس را یارای مقابله در برابر اراده ملت ایران نیست

به گزارش خبرگزاری موج، شب گذشته یادواره ۷۳ سردار شهید شهر تاکستان و یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی در مزار شهدای شهر تاکستان با حضور سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بهمن طاهرخانی رئیس مجمع نمایندگان استان و سرهنگ حسینیان رئیس سپاه امام علی (ع) ناحیه تاکستان برگزار شد.

سردار عراقی در این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا این است که می‌خواهیم به نسل چهارم بیاموزیم که راز ماندگاری این شهیدان سرافراز چه بوده است و برای چه به مقام و درجه عالی رسیده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب مبنی ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: امنیت، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدانی است که در راه دفاع از دین و خاک کشور جان خود را نثار انقلاب کردند و باید اذعان کنم که شهید محسن حججی و شهدای دیگر با شهادت خود بیداری و بصیرت را در بین افکار مردم ترویج می‌دهند.

وی افزود: دفاع مقدس تجلی موفقیت‌های الهی و خدایی بوده که باید برای همگان درس‌آموز باشد و نیز برای تمام دشمنان اسلام و انقلاب تلنگری باشد که هیچ کس را یارای مقابله در برابر اراده عظیم ملت ایران در زیر لوای داهیانه رهبر معظم انقلاب نیست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با استناد به آیات الهی وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا، بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ گفت: شهیدان هرگز نمی‌میرند بلکه در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی منشاء خیر و برکت هستند و وقتی کسی قدم در عرصه جهاد گذاشت جاوادنی و ازلی خواهد ماند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنانش گفت: شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مبارزین و شهدای مدافع حرم به عشق دفاع از اسلام، امنیت، عزت، ناموس و حفظ تمامیت ارضی رفتند و شهید شدند و امروز این امنیت را خداوند از سر سایه رشادت‌ها و دلاورمردی‌های آنان بر ما ارزانی داشته است.

سردار عراقی در خصوص تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حججی در روز گذشته گفت: حضور مردم بدین معنا است که ما راه را قبول داریم و معتقدیم که این راه صراط مستقیم و مسیر امام حسین (ع) و یاران با وفایش است و اعلام می‌کنیم که ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و هر کجا که لازم باشد حاضریم جان و فرزندان خود را تقدیم کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون اگر دشمن از ما به شدت بیم دارد به دلیل وجود توپ، تانک و تجهیزات نظامی در کشور نیست بلکه دشمن از ایمان، اعتقاد، روحیه شهادت طلبی، فرماندهی و رهبری داهیانه معظم انقلاب است که می‌ترسد و امید آن را داریم همه ما قدر شهدا را بدانیم و با هر ابزاری که داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه