English

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی ۸ دانشگاه تهران به سه چهره سیاسی

بسیج دانشجویی 8 دانشگاه تهران در نامه‌ای سرگشاده‌‌ به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و آیت الله امامی کاشانی عضو مجلس خبرگان رهبری نکاتی را درباره انتشار تصاویری از آنها در مجاورت یکی از سران فتنه متذکر شدند.

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی 8 دانشگاه تهران به سه چهره سیاسی

به گزارش خبرگزاری موج، بسیج دانشجویی 8 دانشگاه تهران در نامه‌ای سرگشاده‌‌ به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و آیت الله امامی کاشانی عضو مجلس خبرگان رهبری نکاتی را درباره انتشار تصاویری از آنها در مجاورت یکی از سران فتنه متذکر شدند.

در این نامه آمده است:

"حضرات، آقایان؛ لاریجانی، علی عسگری و امامی‌کاشانی رئیس محترم مجلس، رئیس محترم صداوسیما و عضو محترم مجلس خبرگان رهبری

سلام علیکم

اخیرا تصاویری از حضور جنابانعالی در مجلسی در مجاورت یکی از سران فتنه رسانه‌ای شده است.گویا فراموش کرده‌اید که چشم پوشی از ظلم ظالم، مساوی شراکت در ظلم اوست؛ در اینجا لازم است بار دیگر ظلم فتنه‌گران و خواص حامی آنها را به شما یادآوری کنیم؛ همین آقایان بودند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی -که حفظ آن طبق کلام امام مستضعفین ره از حفظ جان حضرت ولیعصر عج هم واجب‌تر است- تهمت وقیحانه تقلب 11 میلیونی زدند.

دشمن جهانخوار خارجی یعنی آمریکا را تشجیع به اعمال فشار همه جانبه اقتصادی علیه هموطنان خود کردند، حامیان آنها پرچم باعبدالله الحسین(ع) را در روز عاشورا به آتش کشیدند و آن بسیجی مظلوم را در ملاعام برهنه و کتک زدند. در نهایت شیرینی مشارکت 85 درصدی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری را با اغتشاش و آشوب و قتل شماری از هموطنان، در کام ملت ایران تلخ کردند.

حضرات، آقایان، صریحا خدمتتان عرض می‌کنیم:

از شما که در کسوت مسیولیت ارشد در کشور باید ضامن حقوق ملت ایران باشید، انتظار چنین تسامحی با ناقضان حقوق اساسی مردم نمی‌رفت و نیاز است ضمن عذرخواهی از ملت شریف ایران، از ظالمان در حق ملت ایران اعلام برائت نمایید. شایسته است در همین روزها به دیدار یکی از خانواده‌های شهدای فتنه بروید و از پدر و مادر و بازماندگان شهید دلجویی کنید.

والسلام علی من اتبع الهدی"

امضاکنندگان نامه:

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف.
بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق
بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه