English

بیانیه حزب موتلفه اسلامی؛

دعوت از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حججی

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای از مردم سلحشور ایران برای حضور در مراسم تشییع پیگر شهید حججی در میدان امام حسین دعوت کرد.

دعوت از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید حججی

به گزارش خبرگزاری موج، حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهید حججی دعوت کرد.

در این پیام آمده است: 

«مردم سلحشور ایران

جوانان انقلابی تهران

روز چهارشنبه به تشییع مردی از دیار شهیدان نجف‌آباد می‌رویم که او نمونه شایسته‌ای از رویش‌های نورانی نسل سوم و چهارم انقلاب است.

شهید محسن حججی سند حقانیت مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی بویژه آمریکاست. او سند زنده بودن ارزش‌های انقلابی و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

او پاک بود و مخلص، بی ریا بود و شجاع و از همه مهمتر مقاوم بود و مقتدر. همه شهدای مدافع حرم این چنین هستند. شهدای مظلوم مدافع حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه حافظ امنیت و اقتدار ملی ایرانیان هستند اما شهید محسن حججی گل سر سبد این شهیدان است.

نگاه نافذ او و پیام چشمهایش هنگامی که به سمت قتلگاه می‌رفت با ملت ما و ملت‌های جهان سخن‌ها داشت. او جلوه‌ای از صحنه‌های حماسه‌ساز کربلا را در پیش چشمان ملت ما مجسم و رونمایی کرد.

یک کربلا شکوه به چشمت نهفته است

ای روضه مجسم گودال قتلگاه

امروز شهید محسن حججی از رزمندگان سلحشور لشگر نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمادی از یاران با وفای امام حسین(ع) در کربلای سال ۱۳۹۶ است.

بدون شک شهید محسن حججی به عنوان یکی از نام‌آورترین شهدای ایران است که در شمار اصحاب امام حسین(ع) نام او در تاریخ اسلام ثبت است. او اگر در سال ۶۱ هجری بود حتما به کربلا می‌رفت و در کنار دیگر یاران امام حسین(ع) نهضت عاشورا را یاری می‌کرد.

وصیت نامه شهید حججی چنین حقیقتی را گواهی می‌دهد. او در وصیت نامه خود صادقانه و با آغوش باز، شهادت خود را خبر داده بود. وصیتنامه او شور حسینی را در جامعه ما زنده کرد و فرهنگ جهاد و شهادت را احیا نمود.

شهید حججی نمادی از پیروزی خون بر شمشیر است. در چشم‌های او می‌توان تمام صحنه‌های حماسه یاران امام حسین(ع) را در کربلا دید. این تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «خداوند شهید حججی را بعنوان حجتی در مقابل چشمان همگان قرار داد» عظمت، شکوه، و ارزش کار بزرگ این شهید عزیز را نشان می‌دهد.

حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت یاد این شهید عزیز و عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و نیز خانواده سرافراز محسن حججی از عموم مردم مومن و انقلابی تهران می‌خواهد با شرکت در مراسم تشییع این شهید والامقام، که در روز چهارشنبه در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود، بار دیگر اعلام کنند که همواره بر میثاق خود با شهیدان و مدافعان حریم انقلاب اسلامی استوارند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه