English

برجام غیر قابل تفسیر و مذاکره است

برجام غیر قابل تفسیر و مذاکره است و آمریکا بداند دوران استکبار و سلطه تمام شده و ملت ها اجازه زورگویی را به هیچ کشوری نمی دهند.

برجام غیر قابل تفسیر و مذاکره است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: برجام تعهدی بین‌المللی است و ایران به تعهد خود احترام می‌گذارد و عمل می‌کند و غرب نیز به این تعهد احترام گذاشته و عمل کند.

عامر کعبی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خطاب به رییس‌جمهور، یادآور شد: نمایندگان مردم توجه به بنیه دفاعی کشور، حل مشکلات معیشتی و اشتغال مردم، مبارزه با فساد و توجه به نیروهای جوان انقلابی را اولویت خود می‌دانند.

این عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس برجام را محصول مقاومت ملت، رزمندگان اسلام و تیم مذاکره کننده هسته‌ای دانست و افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای تحت اشرافیت مقام معظم رهبری است. برجام، نیاز شدید قرن جهت خروج از بن‌بست و خودتحریمی غربی‌هاست. برجام فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری، مشارکت آنان در طرح‌های بزرگ اقتصادی در امن‌ترین کشور جهان یعنی ایران است. برجام غیر قابل تفسیر و مذاکره است و آمریکا بداند دوران استکبار و سلطه تمام شده و ملت ها اجازه زورگویی را به هیچ کشوری نمی دهند.

وی پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه را بیانگر این واقعیت دانست.

نماینده مردم آبادان در مجلس سپس به تشریح مشکلات حوزه انتخابیه‌اش در حوزه‌های ریزگرد، کشاورزی، میل به زندگی، مهاجرت، معیشت، قاچاق کالا و مشکلات به وجود آمده برای کولبران پرداخت و به رییس‌جمهور تذکر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه