English

احتمال حضور بهارستانی ها در مراسم تشییع پیکر شهید حججی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا جلسه علنی فردا (چهارشنبه) مجلس ساعت ۱۰ به پایان خواهد رسید تا نمایندگان در مراسم تشییع پیکر شهید حججی حضور یابند.

احتمال حضور بهارستانی ها در مراسم تشییع پیکر شهید حججی

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا جلسه علنی فردا (چهارشنبه) مجلس ساعت ۱۰ به پایان خواهد رسید تا نمایندگان در مراسم تشییع پیکر شهید حججی حضور یابند.

بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای لاریجانی سخنران اصلی مراسم است و مراسم تشییع از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد، پیشنهاد ما این است که جلسه علنی فردا (چهارشنبه) تا ساعت ۱۰ به اتمام برسد تا نمایندگان در مراسم تشییع شهید حججی حضور یابند. این موضوع امروز در جلسه هیات رئیسه مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی درباره معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو نیز گفت: دو دیدگاه در این زمینه وجود دارد، یکی اینکه مهلت رئیس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم پایان یافته که آقای مطهری معتقد به این موضوع هستند و عده دیگری از همکاران معتقدند که هنوز این زمان به پایان نرسیده که این مساله هم در هیات رئیسه بررسی و نسبت به آن تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره گزینه‌های احتمالی دو وزارتخانه علوم و نیرو خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ اطلاعی از گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهور نداریم. در صحبتی که یک هفته قبل با آقای واعظی داشتم ایشان اعلام کردند به زودی و در اولین فرصت گزینه‌های پیشنهادی دولت برای این دو وزارتخانه اعلام می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه