English

۱۳۰ مدرسه برکت در سراسر کشور افتتاح شد

130 مدرسه برکت صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور افتتاح شد.

130 مدرسه برکت در سراسر کشور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج،  130 مدرسه برکت صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور افتتاح شد.

 130 مدرسه برکت در سراسر کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیش از 700 کلاس درس در مناطق کمتر توسعه یافته با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و جمعی از مسئولین کشور صبح امروز (سه‌شنبه) افتتاح شد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام براساس ویژگی عدالت محوری اقتصاد مقاومتی و توزیع متناسب و عادلانه امکانات در مناطق محروم تمامی استانها به ارائه خدمات زیربنایی و عمرانی به محرومان از طریق بنیاد برکت اهتمام دارد و مدرسه سازی یکی از بنیادی ترین و ماندگارترین فعالیت‌های زیربنایی ستاد اجرایی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور است.

بنیاد برکت برای تامین و توسعه فضای مناسب، ایمن و استاندارد تحصیلی و ارتقای عدالت آموزشی برای دانش آموزان این مناطق با آموز ش و پرورش در تعامل مستمر است و تاکنون قرارداد ساخت 1357 مدرسه با 8 هزار کلاس درس و ظرفیت پذیریش 177 هزار دانش آموز را با  اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان در 31 استان کشور منعقد کرده است.

با افتتاح این مدارس تعداد مدارس بهره برداری شده برکت به 930 مدرسه می رسد و تا یک ماه آینده شاهد افتتاح هزارمین مدرسه برکت خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه