English

بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در ارتباط با سخنان گستاخانه ترامپ

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: سخنرانی رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بار دیگر چهره واقعی و ماهیت پلیدشیطان بزرگ را در معرض دید و ارزیابی جهانیان قرار داد.

بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در ارتباط با سخنان گستاخانه ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنرانی رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بار دیگر چهره واقعی و ماهیت پلیدشیطان بزرگ را در معرض دید وارزیابی جهانیان قرارداد. سخنان گستاخانه و لحن وقیحانه ترامپ، و تهدید رسمی و آشکار نقض تعهدات بین المللی، خوی استکباری نظام سلطه ودولت جنایتکار آمریکا را به تصویر کشید که تمایل دارد دنیا را طبق قانون جنگل اداره کند. ترامپ بدون پایبندی به ضوابط پذیرفته شده وعرف بین‌المللی باطن خبیث و نیت فرعونی خود راظاهر ساخت تا آئینه تمام نمای سیمای واقعی و بزک نکرده آمریکا باشد. در کنار همه تحلیل ها و اظهارنظرهایی که این روزها در محکوم کردن گفتار نابخردانه وابلهانه ترامپ مطرح می شود به گونه ای که صدای اعتراض تاپشت درهای کاخ سفیدرسیده است وحتی ازسوی همپالکیهای اروپایی نکوهش شده است، توجه به شرایط زمانی بیان این سخنان محل تأمل و بررسی است.

ترامپ که یک آمریکایی تاجرمآب و دلال مسلک است با تقلید ناشیانه ازفیلم‌های گانگستری و کابویی بیشتر در حال و هوای ایفای نقش هفت تیرکش های تگزاسی است، اگر فرصت مطالعه اجمالی تاریخ اسلام، مکتب عزت آفرین اهل بیت(ع)و ایران معاصر به ویژه انقلاب اسلامی راداشت، متوجه می‌شد ملت سرافراز ایران اعتنایی به این رجزخوانیها و عربده کشیها نمی‌کند و راه روشن خود را که برگرفته ازقیام، مقاومت، فداکاری و حماسه حسینی است باصلابت واقتدارادامه می دهد و در قاموس قهرمانان و دلاوران و ملت رشید ایران عقب نشینی وخوف وهراس معنا ومفهومی ندارد.

فرزندان عاشورایی حضرت روح الله و امام خامنه ای بی صبرانه منتظرآماده شدن زمینه وفرصتی مغتنم هستند تا انتقام تاریخی مظلومان و آزادگان وحق طلبان را از ستمگران سفاک و خون آشامان قسی‌القلب بگیرند و طلوع خورشید محرم اوج غلیان این شعور و بصیرت الهی و عواطف و احساسات پاک و قدسی است.

بااین اهانت‌های بی سابقه اینک حجت بر همگان تمام است حتی خوش بینان افراطی و شیفتگان دلداده غرب و سهل اندیشانی که خواب سازش با کدخدا را می‌دیدند انگشت به دهان و متحیر مانده اند و از توجیه این همه رذالت عاجز شده اند و ناگزیر دل آرامی را کنارگذاره و بانیروهای دلسوز همراه و هم سخن شده اند!

حال که طشت رسوایی آمریکای جهان خوار از بام سازمان ملل بر زمین افتاده است دیگر مجال فرصت سوزی و ژست‌های دیپلماتیک در مقابل این جرثومه ظلم و فساد به پایان رسیده، و بر دولتمردان  است که با اتکال به قادر متعال واتکای به عزم و اراده ملی، چهره  مقتدر نظام اسلامی را به نمایش گذارند و درمواضع منفعلانه قبلی تجدید نظر اساسی بنمایند.

 کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به نمایندگی ازاساتید مومن و انقلابی کشور، از همه تصمیم سازان و تصمیم گیران نظام اسلامی انتظار دارد با اقتدا به مشی و سلوک حکیمانه وعزتمندانه حضرت امام و مقام معظم رهبری با تجربه تلخ اعتماد به آمریکا وداع نمایند و تنها راه پیشرفت و تعالی کشور را بهره گیری از توان داخلی و ظرفیت های کشور بدانند و با الهام از سرور آزادگان جهان مقاومت و ایستادگی را جایگزین سازش وتنزل از مواضع انقلابی سازند.

و من الله التوفیق وعلیه التکلان

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه