English

استاندار خراسان رضوی:

زائران خارجی مشهد را نمونه ای از حکومت اسلامی می دانند

استاندار خراسان رضوی گفت: مشهد نمادی از توانمندی و ظرفیت کشور است و زائران خارجی آن را نمونه ای از حکومت جمهوری اسلامی می دانند.

زائران خارجی مشهد را نمونه ای از حکومت اسلامی می دانند

به گزارش خبرگزاری موج ، علیرضا رشیدیان ظهر پنجشنبه در مراسم  تودیع و معارفه شهردار مشهد افزود: اساسا جلسات تودیع و معارفه هم تلخی و هم شیرینی دارد، تلخی از دست دادن کسانی که سال ها با آن ها کار کرده ایم و شیرینی اشتغال خدمت گذارانی با شور خدمت به مردم را اولویت کار خود قرار می دهند.

وی با بیان اینکه امیدوارم تغییر در مسئولیت ها مانند آنچه که در رسالت پیامبران بوده تکمیل کننده و برای کامل شدن و جامع شدن باشد افزود: با توجه به اینکه مشهد بزرگترین شهر زیارتی جهان و دومین کلان شهر کشور است طبیعتا باید به حجم تغییرات جمعیتی خصوصا در سال های اخیر توجه کنیم چراکه این حجم افزایش نیازمند پاسخ های مناسب است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: باید همه در تمامی بخش ها برای اعتلای این شهر کمک کنند و با توجه به ورود سالانه بیش از 27 میلیون زائر و دو میلیون زائر خارجی به مشهد این شهر را به یک جهان شهر تبدیل کرده است که این ها فقط جمعیت اضافی متحمل شده به شهر نیست.

وی ادامه داد: همچنین حدود 330 هزار اتباع خارجی و پناهنده نیز به جمعیت شهر افزوده شده است. مشهد نماد توانمندی و ظرفیت جمهوری اسلامی است و زائران خارجی این شهر را به عنوان نمونه ای از حکومت داری در جمهوری اسلامی قضاوت می کنند.

رشیدیان با اشاره به اینکه هم اکنون روزانه بیش از دو هزار تن زباله در روز در شهر جمع آوری می شوند و در عین زحمتی که برای جمع آوری آن صورت می گیرد ظرفیت سازی برای بهره برداری از آن از موضوعات بسیار با اهمیت است گفت: خوشبختانه در دوره تصدی شهردار پیشین اقدامات موثری برای توسعه فضای سبز و تمیزی شهر انجام شده است. حفاظت و تکمیل شبکه های خدمات اورژانس، پیش بینی مدیریت بحران، حمل نقل شهری، ارتقا خدمات شهری خصوصا برای جانبازان و توانیابان و هوشمند سازی شهر از جمله مسائل و مشکلات کلان شهر مشهد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه