English

رییس مجلس خبرگان:

برجام مصداق تیر زهرآگین است

آیت الله جنتی گفت: برجام مصداق تیر زهراگینی است و آیا نقص های متعدد امریکا در برجام برای شناسایی این غده سرطان جهانی کافی نیست.

برجام مصداق تیر زهرآگین است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، آیت الله جنتی در سخنرانی آغازین خود  ضمن خوش آمد گویی به اعضای مجلس خبرگان رهبری به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نعمتی از سمت خدا بود که تداوم روحیه ایثارگری ان دوران تا امروز جمهوری اسلامی را زنده نگه داشت که نمونه اخر بحث شهید حججی بود. 

وی با اشاره به بحث همه پرسی کردستان عراق اظهار داشت: باید جلو تجزیه طلبی ایستاد و این سیاست آمریکا و عربستان برای تضعیف مسلمانان است. 

آیت الله جنتی در ادامه با بیان اهمیت مجلس خبرگان در نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: این مجلس برای تقویت رهبری و پشتوانه کشور، امنیت واستقلال است. وظیفه این مجلس حفظ و استمرار بخشیدن رهبر دینی و آرامش مردم است و جایگاه آن باید حفظ شود و نباید جایگاهش تضعیف گردد.  

وی افزود: مجلس خبرگان برای تحقق حاکمیت الهی است.

رئیس مجلس خبرگان با اشاره به لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: این مهم با ترویج فرهنگ کار صورت می گیرد. استفاده از نیروهای انقلابی و عمل گرایی فارغ از بازی های سیاسی از جمله مواردی است که مردم در این دوره دولت انتطار تحقق آن را دارند. 

وی بیان کرد: برجام مصداق تیر زهرآگین است و ایا نقص های متعدد آمریکا در برجام برای شناسایی این غده سرطان جهانی کافی نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • نوبادی

    ان شالله این تیر زهرآگین بخوره تو قلب بدخواهان..

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه