English

جزئیات کامل کشف بمب نزدیک منزل شهید حججی

خودروی مشکوک بیرون از شهر منفجر شد

فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف جزئیات کشف بمب در نجف‌آباد اصفهان را تشریح کرد.

خودروی مشکوک بیرون از شهر منفجر شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سیف‌الله رشیدزاده، فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف با تأئید خنثی شدن بسته مشکوک به ماده منفجره در نزدیکی منزل شهید حججی در شهرستان نجف‌آباد درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 22:30 مردم متوجه می‌شوند که خودروی هیوندا در نقطه‌ای پارک شده که چراغ چشمک‌زن دارد و پس از آن پلیس 110 در محل حاضر شده و در بررسی اولیه متوجه می‌شود که بسته مشکوکی زیر این ماشین قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همه علائم این بسته نشان می‌داد بمبی در این منطقه کار گذاشته شده است. در تماس با لشکر، درخواست اعزام نیروهای چک و خنثی در محل شد و این نیروها در مدت نیم ساعت با استفاده از امکانات و تجهیزات تخصصی، سعی کردند فضای امن ایجاد کنند.

فرماده لشکر زرهی 8 نجف اشرف افزود: نیروی انتظامی مردم را کنترل و منطقه را محصور کرد و نیروهای چک و خنثی در مراحل کاری مختلف با استفاده از امکانات فضای امن ایجاد کردند.

سردار رشید زاده گفت: این بسته مشکوک بود و در در آن لحظه، امکان ریسک کردن را به ما نمی‌داد، بنابراین نیروهای ما به سرعت تلاش کردند که بسته مشکوک را از منطقه خارج کنند و به سرعت از محدوده خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: با این حال، این بسته چراغ چشمک‌زن، سیم برق و شکل خاصی داشت که احتمال هرگونه خطر را می‌داد بنابراین فرصت باز کردن آن نبود و نیروها آن را در بیرون شهر منفجر کردند.

سردار رشیدزاده اضافه کرد: در حال حاضر امنیت در شهرستان نجف‌آباد برقرار است و همه چیز تحت کنترل است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه