English

لاریجانی در جمع خبرنگاران در ارومیه:

رسیدگی به مشکلات دریاچه ارومیه در برنامه ششم توسعه گنجانده شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مشکل کمبود آب و ایجاد اشتغال از اولویت های قانون برنامه ششم توسعه است.

رسیدگی به مشکلات دریاچه ارومیه در برنامه ششم توسعه گنجانده شده است

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی که امروز - یکشنبه - به استان آذربایجان غربی سفر کرده است، در بدو ورود به شهر ارومیه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: استان آذربایجان غربی یک استان مهم و تاثیرگذار در اقتصاد ایران است و امیدوارم مشکلات این استان رفع شود.

وی ادامه داد: با سفر به این استان از نزدیک در جریان مسائل استان آذربایجان غربی قرار می گیریم البته دورادور در جریان مسائل این استان هستیم و نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس پیگیر مسائل استان هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات دریاچه ارومیه باعث نگرانی همه ما است، در قانون برنامه ششم توسعه به مسائل و مشکلات محیط زیست توجه شده و تصمیماتی برای رسیدگی به این مهم اتخاذ شده است که شامل رسیدگی به مشکلات دریاچه ارومیه نیز می شود، همچنین در برنامه ششم رسیدگی به مشکلات کمبود آب و اشتغال جزو اولویت ها است.

لاریجانی یادآور شد: در نشست شورای اداری استان آذربایجان غربی مسائل این استان با حضور نمایندگان مجلس، استاندار و صاحبنظران اقتصادی بررسی می شود تا انشاءالله با کمک تمامی مسئولان به توسعه استان کمک کنیم. 

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود خود به ارومیه با حضور در گلزار شهدای شهر ارومیه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه